نامه جوان بسیجی به امام خمینی (ره)/ می‌خواهم ندایت را لبیک بگویم

جوان بسیجی «انیسی» در نامه خود به امام خمینی (ره) آورده است: «می‌خواهم به جبهه بروم و خیلی عشق جنگیدن با دشمنان اسلام و با بعثی‌ها را دارم و می‌خواهم ندایت را لبیک بگویم.»
کد خبر: ۲۹۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ - 11June 2018

نامه جوان بسیجی به امام خمینی (ره)/ می‌خواهم ندایت را لبیک بگویمبه گزارش خبرنگار ساجد، جوان بسیجی «انیسی» در تاریخ هشتم اسفند ۱۳۶۱ از دزفول برای امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران نامه‌ای نوشت.

متن این نامه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیکم

با عرض سلام به محضر مبارک جناب آقای حاج آقا روح الله الموسوی الخمینی، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال و نیز طول عمر شما را خواهانم و خداوند متعال شما را تا ظهور حضرت آقا امام زمان (عج) نگهدارد. ان‌شاءالله تعالی

موضوع: مسئله شرعی رفتن به جبهه

ما دو برادر بودیم که برادر بزرگترم در سپاه پاسداران و خودم نیز در بسیج خدمت می‌کردم، برادرم در عملیات پیروزمندانه فتح المبین به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ندای رهبر را لبیک گفت.

من جوانی هستم ۱۷ ساله، و از آن‌جا که الان جبهه‌ها احتیاج زیادی به نیرو‌های جوانی مثل ما دارد، می‌خواهم به جبهه بروم و خیلی عشق جنگیدن با دشمنان اسلام و با بعثی‌ها را دارم و می‌خواهم ندایت را لبیک بگویم؛ ولی پدرم و مادرم سخت با من مخالفت می‌کنند؛ چون پدرم پیر است، مرا از این کار بازمی‌دارند و مانع من می‌شوند.

اگر می‌شود راهی پیش پای من بگذارید که چه کار کنم آیا می‌توانم به جبهه بروم؟

انیسی

۱۳۶۱/۱۲/۸»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها