شب‌های حلب روشن شد؛

حضور یک فرمانده نظامی فلسطینی در بین کودکان سوری

«محمدسعید» فرمانده تیپ نظامی لواءالقدس به عنوان مهمان ویژه در برنامه «شب‌های نورانی» مرکز اوج کودک و نوجوان در سوریه حاضر شد.
کد خبر: ۲۹۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ - 11June 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فرمانده نیروهای شبه نظامی لواءالقدس در شب برگزاری مراسم با حضور در غرفه بازی‌های کودکان مهمان کودکان شهر حلب شد.

برنامه شب های نورانی هر شب در ابتدا با غرفه بازی های کودک شروع می‌شود. این بخش دارای بخش‌های متنوعی شامل رستوران بازی، بخش خلاقیت و پرورش استعدادها و بخش بازی‌های گروهی اجرا می‌شود. حضور محمد سعید در این غرفه های بچه ها، صحبت و حتى بازی کردن با کودکان سوری با استقبال بچه‌ها و مربیان آن به صورت غیرقابل وصفی مواجه شد.

فرمانده تیپ رزمی لواءالقدس در ادامه بازدید بعد از غرفه رستوران بازی، در قسمت بازی های گروهی حاضر و ضمن گفتگو در مورد نحوه بازی‌ها با بچه ها در بخشی از این فعالیت شرکت کرد.

بخش پایانی بازدید محمدسعید حضور در غرفه خردسالان گذشت. بخش خردسالان دارای چند دسته‌بندی متفاوت دارد که از آن جمله می توان به غرفه داستان گویی، نقاشی خردسالان، و کار با سفال اشاره کرد. محمد سعید در انتهای این بازدید برای شرکت در مراسم شبانه شب های نورانی (الیالی الساطعه) حاضر شد.

بنا بر این گزارش، جشن بزرگ شب های نورانی (الیالی الساطعه) توسط مرکز اوج کودک و نوجوان سازمان هنری و رسانه ای اوج و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری مهاد در کشور سوریه و با هماهنگی نیروهای بسیح مردمی (فیلق)؛ به مناسبت ایام عید سعید فطر در شهر حلب سوریه برگزار می شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها