نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر باعث خیر و برکت در جامعه می شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت ترویج معروفات در جامعه، گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر باعث خیر و برکت و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.
کد خبر: ۲۹۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ - 13June 2018

ترویج امربه معروف ونهی از منکر باعث خیر و برکت در جامعه می شودبه گزارش دفاع پرس از کردستان، آیت‌الله «سید محمدحسینی‌شاهرودی» شامگاه سه‌شنبه ۲۲ خرداد در جلسه هم‌اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با ستاد اقامه نماز استان که با حضور مسئولان و مدیران در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر باعث خیر و برکت و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود و همه باید در ترویج این فریضه الهی  قدم برداریم.

وی افزود: ترویج این فریضه الهی سبب افزایش ارزش های دینی و کاهش هر چه بیشتر ضدارزش های معنوی در جامعه خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: اگر امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ترک شود جای ارزش‌های دینی با ضد ارزش‌ها عوض می‌شود و فقر، فحشا و شرارت بر آن حاکم خواهد شد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از فریضه های الهی است و همه ما مسلمانان باید در ترویج آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

آیت الله شاهرودی در ادامه اذعان کرد: کسی که حضور خداوند را در کنار خود ببیند نمی‌تواند خلاف ارزش‌ها قرآنی و دینی حرکت کند اما کسی که نسبت به مسائل معنوی بی‌تفاوت باشد شیطان بر او حاکم خواهد شد.

وی افزود: اگر امروز گناه، فساد، فقر و غیره در جامعه وجود دارد به خاطر این است که در راستای ترویج معروفات و نهی از منکر کمتر قدم برمی داریم .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان دین اسلام برای ضربه‌ زدن به جامعه اسلامی از راه‌های مختلف وارد می شوند که یکی از این راه ها دوری مردم از معنویات و دستورات الهی است، بنابراین باید همه ما با پیروی و پیاده کردن هر چه بیشتر دستورات خداوند مانع نفوذ آنها شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار