سند جدید از پرداخت ۴۰ هزار دلاری گروهک منافقین به بولتون بابت یک سخنرانی

سندی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد گروهک تروریستی منافقین، سال ۲۰۱۷ مبلغ ۴۰ هزار دلار به مشاور امنیت ملی فعلی کاخ سفید بابت سخنرانی در یکی از میتینگ‌هایش در پاریس پرداخت کرده است.
کد خبر: ۲۹۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ - 13June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بررسی خبرنگار بین‌الملل فارس از اظهارنامه مالی که «دفتر امور اخلاقی دولت ایالات متحده آمریکا» آن را ژانویه ۲۰۱۸ برای «جان بولتون» تهیه کرده نشان می‌دهد وی برای شرکت در نشست گروهک تروریستی منافقین که سال قبل‌تر در پاریس برگزار شده، ۴۰ هزار دلار به عنوان «کارمزد سخنرانی» دریافت کرده است.

در آن سند، تاریخ سخنرانی «جان بولتون»، یک جولای ۲۰۱۷ اعلام شده و در ستون «شرح رویداد»، «مراسم‌های اروپایی مربوط به ایران» قید شده است.

«بولتون» در این تاریخ، در میتینگ گروهک تروریستی منافقین که در پاریس برگزار شد سخنرانی کرده است. او این نقل مشهور که نباید گذاشت انقلاب ایران ۴۰ سالگی‌اش را جشن بگیرد را در همین تجمع بر سر زبان آورده است.

بولتون در آن سخنرانی با اشاره به روی کار آمدن «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «برای اولین بار ظرف دست‌کم هشت سال گذشته که به این مراسم آمده‌ام می‌توانم این را بگویم که ما رئیس‌جمهوری [در آمریکا] داریم که کاملاً و تماماً با رژیم تهران مخالف است.»

وی در ادامه گفت: «نتیجه بازبینی رئیس‌جمهور در سیاست‌هایش در قبال ایران بایستی این باشد که انقلاب ۱۹۷۹ ایران نباید تا چهل سالگی‌اش دوام بیاورد.»

اخیراً «ریچارد انگل»، خبرنگار ارشد ان‌بی‌سی در یک گزارش تحقیقی به فعالیت‌های مخرب منافقین پرداخته. او برآورد کرده که بولتون مجموعاً رقمی بالغ بر ۱۸۰ هزار دلار از این گروهک تروریستی دریافت کرده است.

منبع:‌ فارس

نظر شما
پربیننده ها