تقدیر اعضای فرهنگسرای عطار از خانواده شهید «محسن عسگری»

اعضای فرهنگسرای عطار در سری برنامه‌های «ستارگان پرفروغ» به دیدار خانواده شهید «محسن عسگری» رفتند.
کد خبر: ۲۹۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ - 13June 2018

تقدیر اعضای فرهنگسرای عطار از خانواده شهید «محسن عسگری»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جمعی از اعضای فرهنگسرای عطار در ویژه برنامه «ستارگان پر فروغ» این هفته به دیدار خانواده شهید «محسن عسگری» رفتند. در این دیدار محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 با پدر و خواهر این شهید والامقام دیدار و تجلیل کرد.

در این دیدار خواهر شهید عسگری گفت: برادرم محسن متولد 1342 در همین محله به دنیا آمد و اواسط تحصیل دوران متوسطه در سن نوجوانی به صورت داوطلب به جبهه رفت. او فرزند سوم از بین سه فرزند پسر و دو دختر در این خانواده بود، با اینکه جثه ای لاغر وکوچک داشت ولی بسیار فعال و پرتلاش بود و همیشه با دلسوزی و مهربانی درصدد کمک و یاری رساندن به اعضا خانواده و حتی همسایگان بود.

این خواهر شهید ادامه داد: مهربانی، احترام به پدر و مادر و خدمت رسانی به دیگران در کنار هوش و تلاش بالا از ویژگی های اخلاقی شهید محسن بود. او در سال 1361 در منطقه کامیاران کردستان از یاران و سربازان شهید چمران بود که بر اثر اصابت ترکش به ستون فقرات بعد از تحمل یک سال و نیم مجروحیت در بیمارستان به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: مادرم که چهار سال پیش فوت کرده است وقتی زنده بود درباره شهید محسن می گفت: چند باری که خواب محسن را دیده ام همیشه لباس های نو و زیبا بر تن داشت و بسیار خوشحال و شاد بود.

در پایان این دیدار مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 با اهدا لوح سپاس و نشان برنامه «ستارگان پر فروغ» از پدر بزرگوار شهید عسگری تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها