آیت‌الله بطحایی:

مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان بنا دارند با تزریق ناامیدی مردم را دلسرد کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی با ایران دشمنی‌های زیادی می‌کنند. این مثلث شوم بنا دارند با تزریق یاس و ناامیدی مردم را از ادامه راه انقلاب دلسرد کنند.
کد خبر: ۲۹۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ - 13June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آیت‌الله سیدهاشم بطحایی در گفت‌وگویی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از نظام اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ادامه دهنده راه همان اسلام ناب محمدی در صدر اسلام است لذا بخاطر آرمان‌ها و اهداف متعالیه‌اش همواره دشمنان زیادی از آغاز انقلاب تاکنون داشته است.

وی با بیان اینکه امروز مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی با ایران دشمنی‌های زیادی می‌کنند، گفت: این مثلث شوم بنا دارند با تزریق یاس و ناامیدی مردم را از ادامه راه انقلاب دلسرد کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: متاسفانه دیده می‌شود برخی کارگزاران نظام فقط به فکر بستن بار خود هستند و در عمل و رفتار اصلا به فکر برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های مردم و کشور نیستند.

وی با اشاره به اینکه راه نظام و انقلاب هیچگاه از مسیر اصلی خود باز نمی‌ماند، افزود: دشمنان نظام با تمام پول‌هایی که خرج کرده و القائات و تبلیغات منفی که می‌کنند، نتوانسته‌اند روی اراده مردم ایران تاثیر بگذارند. نشانه هماهنگی و همراهی مردم با نظام، همین حضورپررنگ‌شان در راهپیمایی‌های مختلف از جمله روز قدس و ۲۲ بهمن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: نظام و انقلاب شخصی نیست. با رفتن برخی افراد هم، رویه نظام تغییر نمی‌کند، اما باید مراقبت کرد تا عناصر فرصت طلب در مناصب مختلف از کار برکنار شوند.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها