سردار بختیاری عنوان کرد؛

مرزنشینان و مرزبانان مظهر اقتدار و هویت مرز‌های کشور

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: مرزنشینان و مرزبانان مظهر اقتدار و هویت مرز‌های کشور هستند که همدلی و تعامل آن‌ها می‌تواند بستر توفیق مرزبانان در انجام رسالت سازمانی و صیانت از حقوق مرزنشین‌ها را فراهم کند.
کد خبر: ۲۹۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ - 13June 2018

مرزنشینان و مرزبانان مظهر اقتدار و هویت مرز‌های کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «لطفعلی بختیاری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در بازدید از هنگ مرزی پیرانشهر، در جمع مرزبانان، اظهار داشت: از صدر اسلام حفاظت و حراست از کیان مرز‌ها همواره مورد عنایت ائمه معصومین (ع) بوده و هرکدام از این بزرگان، نگهبانی در مرز‌ها را عبادت می‌دانند.

وی با بیان اینکه خدمت در سنگر مرزبانی اجر گرانبهایی را به همراه دارد، گفت: مرزبانان در اصل مجاهدان واقعی و سنگربانان عرصه تامین امنیت مرز‌های کشور به شمار می‌آیند.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از کشور را موهبتی الهی برای مرزبانان برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا و زحمات شبانه روزی مرزبانان غیرتمند و فداکار، کشور در آرامش و امنیت به سر می‌برد.

این مقام ارشد انتظامی، به ماموریت‌های مرزبانی و سختی‌های خدمت در مرز‌ها اشاره و بیان کرد: اقدامات جهادی خوبی برای اجرای طرح مکنا در 7 پاسگاه و یک گروهان مرزی انجام شده همچنین رسیدگی به وضعیت کارکنان مرزبانی این هنگ در کمترین زمان ممکن صورت گرفته است.

سردار بختیاری، ارتقاء روحیه معنوی مرزبانان را گامی موثر در اجرای بی‌عیب و نقص ماموریت‌های مرزی دانست و بر ارتقاء سطح آموزش کارکنان یگان‌های مرزی و اجرای سناریو‌های آموزشی و عملیاتی تاکید کرد.

 فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین همچنین در بازدید از پایانه و پست کنترل و مراقبت مرزی «تمرچین» هنگ مرزی پیرانشهر، گفت: رعایت شئونات اخلاقی و نظامی در برخورد با مردم در اولویت امور مرزبانی قرار دارد؛ بنابراین باید به گونه‌ای رفتار شود تا مردم از عملکرد ما راضی باشند.

وی تصریح کرد: مرزبانان در کنار اقتدار و قاطعیت باید خوشرویی و متانت در گفتار را رعایت کرده و با مردم مهربان باشند.

سردار بختیاری ضمن تقدیر از مرزنشینان منطقه در راستای همکاری با مرزبانان، تصریح کرد: مرزنشینان و مرزبانان مظهر اقتدار و هویت مرز‌های کشور هستند که همدلی و تعامل آن‌ها می‌تواند بستر توفیق مرزبانان در انجام رسالت سازمانی و صیانت از حقوق مرزنشین‌ها را فراهم کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار