«سردار علی بلالی»:

تجهیزات پدافند هوایی کشور بروز رسانی می شود

معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه بروز رسانی تجهیزات پدافند هوایی کشور در دستور کار است، گفت: آسمان ایران برای دشمنان ناامن‌تر می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ - 13June 2018

تجهیزات پدافند هوایی کشور بروز رسانی می شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سردار علی بلالی» معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ظهر امروز در حاشیه حضور در جمع کارکنان مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به توطئه‌های متعدد دشمن برای تضعیف نیروها و ظرفیت‌های دفاعی کشور باید نسبت به حفظ امنیت مرزهای هوایی و زمینی ایران اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

وی با بیان اینکه تجهیزات پدافند هوایی کشور بروز رسانی می شود، افزود: قدرت دفاعی ایران اسلامی همواره تقویت می شود و باید طرح‌های مربوط به این امر در سراسر کشور اجرایی شود.

معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) از طراحی سامانه پدافندی «باور 373» خبر داد و گفت: این سامانه با مشارکت ارتش و وزارت دفاع در دست طراحی است و به‌ زودی در سیستم پدافند هوایی کشور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها آسمان ایران برای دشمنان ناامن‌تر می شود تصریح کرد: حفظ امنیت پروازهای داخلی در آسمان ایران از رویکردهای مهم قرارگاه پدافند هوایی کشور است.

سردار بلالی با اشاره به اینکه دشمنان همواره از ابزار روز دنیا برای تهدید ایران استفاده می‌کنند، یادآور شد: این مسئله اهمیت بروز رسانی تجهیزات دفاعی ایران را بیشتر می‌کند و باید به آن برای ارتقای سطح توان دفاعی و امنیت کشور اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

وی ابراز داشت: سامانه‌های متعددی در حوزه پدافند هوایی کشور در دست طراحی است که با راه‌اندازی آن‌ها می‌توان سهم ویژه در ارتقای قدرت بازدارندگی ایران داشته باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها