برگزاری جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته قوه قضائیه در شهرستان جیرفت

جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه شهرستان جیرفت با حضور امام جمعه، فرماندار این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ - 13June 2018

جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته قوه قضائیه در شهرستان جیرفت برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین «سعادت‌فر» امام جمعه شهرستان جیرفت در جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه این شهرستان اظهار داشت: دستاوردهای دستگاه قضاییه در این هفته باید اطلاع رسانی شود و از افرادی که با ایجاد صلح و سازش در بین مردم به دستگاه قضایی کمک می کنند تجلیل به عمل آورد.

همچنین «احمدعلی انجم‌روز» رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در این جلسه گفت: با توجه به تبلیغات منفی دشمنان و معاندان نظام علیه قوه قضائیه، می‌طلبد در هفته قوه قضاییه به تبیین دستاوردهای دستگاه قضائیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه پرداخته شود و مردم را در جریان خدمات این قوه قرار داد.

وی اظهار داشت: ادارات زیر مجموعه قوه قضائیه اعم از سازمان قضایی نیروهای مسلح، اداره ثبت، پزشکی قانونی و سازمان زندانها باید نسبت به اطلاع رسانی در مورد دستاوردها و خدماتی که به مردم ارائه می دهند، اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت نیز در این جلسه گفت: وظیفه دستگاه قضایی بالابردن سطح امنیت در جامعه و تامین امنیت اجتماعی مردم است.

حسین سلامی اظهار داشت: برخلاف تبلیغات دشمنان علیه قوه قضائیه، دستگاه قضایی همیشه و در همه حال در کنار مردم است و در ایجاد امنیت مردم در تمام زمینه ها از هیچ کوششی دریغ ننموده و با تمام قدرت در اجرای این اهداف پیش می رود.

دادستان جیرفت عنوان کرد: خیلی از مردم تصورشان از خدمت در دستگاه قضا این است که یک قاضی در ساعت اداری در پشت یک میز می‌نشیند و ارایه خدمت می کند در حالی که در طول شبانه روز، گاها از ساعت ۳ بامداد بازپرس و یا قاضی کشیک باید در صحنه جرم حاضر شود و دستورات مقتضی را صادر نماید.

وی در ادامه بیان کرد: باید مشکلات و مشقت های و دستاوردهای و خدمات دستگاه قضایی به نحو احسن به مردم اطلاع رسانی شوند تا بتوانیم هجمه های دشمنان را علیه قوه قضائیه خنثی نمایند.

فرماندار شهرستان جیرفت در این جلسه گفت: دستگاه قضایی شهرستان با تمام توان در راستای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند که شایسته تقدیر و تشکر می‌باشد.

احمد امینی روش بیان کرد: دادگستری شهرستان همکاری و تعامل بسیار خوبی با سایر دستگاه‌های اجرایی دارد و ایجاب می کند هفته قوه قضائیه باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار