فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

دوران دفاع مقدس عاملی برای بالندگی انقلاب اسلامی بود

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: دوران دفاع مقدس باعث رشد و بالندگی نظام و انقلاب اسلامی ایران شد و این بالندگی با رشادت، دلیرمردی و مقاومت رزمندگان و فرزندان این ملت حاصل شد.
کد خبر: ۲۹۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ - 14June 2018

دوران دفاع مقدس عاملی برای بالندگی انقلاب اسلامی بودبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جلسه هیئت اندیشه‌ورز قشر بسیج کارمندان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات رمضان و بیان رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آن دوران درخشان باعث رشد و بالندگی نظام و انقلاب اسلامی ایران شد و این بالندگی با رشادت، دلیرمردی و مقاومت رزمندگان و فرزندان این ملت حاصل شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال و با درخواست از دستگاه‌های اجرایی برای در اولویت قراردادن منویات رهبر انقلاب اضافه کرد: موانع و مشکلات پیش‌رو و فرصت‌های طلایی حاصل از آن نقطه اتکایی برای وحدت عاشورایی ملت بزرگ ایران است.

مجیدی هدف از برگزاری این نشست را گرامیداشت شهید والامقام «مصطفی صدرزاده» شهید شاخص بسیج کارمندان کشور دانست و تصریح کرد: امروز همه ما باید بیش از پیش به دنبال ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت در اجتماع باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار