تجلیل از خادمان قرآن كریم ماه رمضان تیپ 55 هوابرد شیراز

طی مراسمی از اساتید و خادمان قرآنی كه در طی ایام ماه مبارک رمضان در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز فعالیت داشتند، تجلیل شد.
کد خبر: ۲۹۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ - 14June 2018

تجلیل از خادمان قرآن كریم ماه مبارك رمضان تیپ 55 هوابرد شیرازبه گزارش دفاع پرس از شیراز، طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «ذبیح‌الله بهمن زیاری» فرمانده، حجت‌الاسلام «سیدعباس برهانی‌نسب» رئیس عقیدتی ـ سیاسی، فرماندهان، مسئولان و كاركنان پایور و وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد که در حسینیه امام حسین (ع) تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد از اساتید و خادمان قرآن كریم در ماه مبارک رمضان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم پس از برگزاری محفل انس با كلام وحی و قرائت آیات روح‌بخش قرآن توسط تعدادی از اساتید و قاریان قرآن، حجت‌الاسلام برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ضمن عرض تبریک به كاركنان تیپ به سبب یک ماه روزه‌داری و تزكیه نفس و همچنین عید سعید فطر با تأكید بر تلاوت قرآن كریم و عمل به آیات آن گفت:‌ در ماه رمضان این زمینه را خداوند بیشتر فراهم كرده تا از نعمات و فیوضات قرآن بهره‌مند شویم.

وی بیان داشت: عید سعید فطر برای مومنانی مبارک و میمون خواهد بود كه این ماه را قدر دانسته و روزها روزه‌دار و شب‌ها را شب زنده‌داری كردند.

برهانی‌نسب اضافه كرد: در قرآن كریم عوامل مختلفی برای تزكیه روح و طهارت نفس ذكر شده است شامل توبه، عفت نفس، پذیرفتن عذر، محبت به اهل بیت (ع) و پرداخت صدقه و زكات. همه این عوامل طهارت را در این ماه مبارک تمرین كردیم. محبت به اهل بیت (ع)، توبه در لیالی قدر و بخشیدن به دیگران را امتحان كردیم و آنچه كه امروز مهم است حفظ این دستاوردها است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز سپس با تقدیر از زحمات و تلاش‌های امیر فرماندهی تیپ و تمامی دست‌اندركاران برپایی كلاس‌های قران و همچنین اساتید قرآن در ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری كرد: فعالیت‌های تمام همكاران و مسئولان مورد قبول درگاه ایزد منان قرار گرفته و همه در مسیر قرآن ثابت قدم باشیم.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد«ذبیح‌الله بهمن زیاری» فرماندهی تیپ ۵۵ هوابرد ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر از تمامی اساتید قرآنی و همچنین دست‌اندركاران برگزاری كلاس‌ها تقدیر و تشكر كرد و گفت: در راستای بازدیدهایی كه در ماه مبارک رمضان از كلاس‌ها و مراسم برگزار شده به عمل آمد، تیپ ۵۵ هوابرد نمره قابل قبولی كسب كرد.

وی تأكید كرد كه باید تلاش كنیم قرآن را سرلوحه امورات خودمان قرار دهیم و عامل به احكام الهی باشیم و در زندگی روزمره اثرات آن را ببینیم.

در پایان این مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر از اساتید، خادمین و نفرات برتر كلاس‌های قرآن كریم و برندگان مسابقات فرهنگی ماه مبارک رمضان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها