شهید «حمید شهریار محمدی»:

همواره مواظب منافقان باشید

شهید «حمید شهریار محمدی» در قسمتی از وصیت نامه خود می‌نویسد: همیشه مواظب ضد انقلاب و منافقین که در لباس دوست و دشمن به شایعه‌ پراکنی و اراجیف و بدنامی شخصیت‌ها و ناراضی کردن مردم و گمراه کردن فرزندان دست به روش‌های مختلف می‌زنند، باشید.
کد خبر: ۲۹۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 14June 2018

همواره مواظب منافقان باشیدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، شهید «حمید شهریار محمدی» از شهدای حافظ و قاری قرآنی است که در مهرماه سال 1347 در تبریز چشم به جهان گشود.

در سال 62 در حالی که 15 سال بیشتر نداشت با یکی از همکلاسی‌هایش با دستکاری شناسنامه خود جهت حضور در جبهه به منطقه کردستان رفته بود که پس از چند روز پرس و جو، علی برادر بزرگترمان او را به تبریز بازگرداند ولی پس از چند مدت با اجازه از مادر و برادر‌های بزرگ‌تر با بچه‌های مسجد به جبهه اعزام شد و در عملیات بدر حضور یافت.

روحیه مجاهدت و شهادت طلبی این شهید بزرگوار در مناطق جنگی زبانزد هم رزمانش بود و در نهایت در مرداد ماه سال 1366 با حضور در گردان سیدالشهدا در عملیات نصر 7 در منطقه عمومی سردشت در ارتفاعات دوپازا در سن 19 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

شهید حمید شهریار محمدی در قسمتی از وصیت نامه خود می‌نویسد:

چنانچه امام امت فرموده‌اند اهمیت این جنگ از فروع دین بالاتر است بر طبق این سخن در این موقعیت ما باید جنگ را مسئله اصلی زندگی خود قرار دهیم و به هر نحوی که می‌توانیم به انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در برابر صدام صهیونیست کمک کنیم. امروز امام زمان تک تک درها را می‌زند و شما را به جبهه‌ها دعوت می‌کند.

همیشه مواظب ضد انقلاب و منافقین که در لباس دوست و دشمن به شایعه‌ پراکنی و اراجیف و بدنامی شخصیت‌ها و ناراضی کردن مردم و گمراه کردن فرزندان دست به روش‌های مختلف می‌زنند، باشید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها