امیر سامانی:

امنیت و آرامش امروز مرهون استقامت خانواده‌های شهداست

معاون نیروی انسانی نزاجا گفت: راه جهاد، ایثار و شهادت همواره باز است و ما امنیت و آرامش امروز را مرهون استقامت خانواده‌های شهدا می‌دانیم.
کد خبر: ۲۹۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ - 14June 2018

ما سربازان ایران اسلامی افتخار داریم که همیشه لباس رزم و جهاد بر تن داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «علی سامانی» معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از «صبوران تاریخ» (همسران خادمین ایثارگران، بازنشستگان و فجرآفرینان ارتش) در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه که با حضور جمع کثیری از ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد، اظهار داشت: از حدود پنج دهه پیش تاکنون زمانی که حضرت امام خمینی (ره) نهال انقلاب اسلامی را در میهن عزیزمان کاشته است؛ با خون شهدا، ایثار و فداکاری ایثارگران و صبوری خانواده‌ها و همسران آن‌ها هر روز نسبت به گذشته قدرتمندتر شده است.

معاون نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در جهان به عنوان یک قدرت شناخته شده است، افزود: تمام افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های جهانی به برکت خون‌های ریخته شده پاک شهدا و استقامت و صبوری ایثارگران است.

وی تاکید کرد: اگر امروز در مناطق مختلف جهان که اتفاقات و ناامنی‌های مکرر آرامش و امنیت را از ملت‌ها گرفته و در مقابل آن در کشور عزیزمان علی رغم همه توطئه‌ها، در آرامش و امنیت به سر می‌بریم، مرهون بردباری و از خود گذشتگی سرو قامتانی هستیم که از همه چیز گذشتند تا ما با آرامش و امنیت زندگی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش همراهی با ایثارگران را توفیق الهی خواند و بیان داشت: خانواده‌های محترم که زندگی و توان خود را صرف خدمت به ایثارگران و بازنشستگان می‌کنند یک توفیق، افتخار و راهی است که ادامه دهنده راه شهداست. شان، ارزش و منزلت این کار کمتر از آن نیست.

معاون نیروی انسانی نزاجا گفت: با تدبیر فرمانده ولایی نیروی زمینی ارتش، ظرفیت‌های مناسبی برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و بازنشستگان در نظر گرفته شده است که ان‌شاءالله مورد رضایت این عزیزان خواهد شد. راه جهاد، ایثار و شهادت همواره باز است و ما سربازان ایران اسلامی افتخار داریم که همیشه لباس رزم و جهاد بر تن داریم.

طبق این گزارش، در این مراسم از تعدادی از فجرآفرینان نیروی زمینی ارتش که به زندانیان سیاسی ارتش در دوران انقلاب مشهور هستند و از خانواده‌های معظم 2 تن از شهدای هوانیروز تجلیل شد.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار