نتانیاهو از تلاش ناکام هیلی برای ممانعت از تصویب قطعنامه ضدصهیونیستی تمجید کرد

بنیامین نتانیاهو در واکنش به ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی و آمریکا در ممانعت از تصویب قطعنامه حمایت از فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل، از تلاش‌های دولت ترامپ و نماینده او در این سازمان قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۹۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ - 14June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در حالی که مجمع عمومی سازمان ملل با ۱۲۸ رای مثبت در برابر هشت رای منفی به حمایت از فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی رای داد، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در بیانیه‌ای از تلاش‌های نماینده آمریکا برای ممانعت از تصویب این قطعنامه تمجید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» گفت: «اسرائیل از حمایت قوی دولت [دونالد] ترامپ از اسرائیل در سازمان ملل و بیانیه و اظهارات قاطعانه [نیکی] هیلی نماینده [آمریکا در سازمان ملل] قدردانی می‌کند».

بنیامین نتانیاهو همچنین ادعاهای بی اساس مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی درباره «تمرکز ضد اسرائیلی» سازمان ملل را تکرار کرد و مدعی شد که حماس مسئول «خشونت‌های چند هفته اخیر» است.

او همچنین گفت تل‌آویو به «دفاع از امنیت خود و مردمش» ادامه خواهد داد.

به گفته نتانیاهو، قرار است طی روزهای آینده نمایندگان ارشد دولت آمریکا شامل داماد ترامپ به فلسطین اشغالی سفر کنند تا دو طرف درباره «ترویج صلح» بین این رژیم و فلسطینیان رایزنی کنند.

منبع:‌ فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار