افشار خبر داد؛

راه‌اندازی فروشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدی بهبودیافتگان اعتیاد

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر از راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدی بهبودیافتگان اعتیاد با عنوان «نمایشگاه بهبود» در استان‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ - 10July 2018

راه‌اندازی فروشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدی بهبودیافتگان اعتیادبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «پرویز افشار» معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر به همراه رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از کمپ ماده 16 مشهد با اشاره به نگهداری 400 معتاد متجاهر در کمپ ماده 16 خلق آباد در شهرستان کلات و مدیریت خوب سازمان بهزیستی، اظهار داشت: شرایط خوب امروز این مراکز با قبل قابل مقایسه نیست و وضعیت امروز بسیار عالی است.

وی عنوان کرد: بیمه سلامت از سال 92 مکلف به ارائه خدمات به معتادان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت شده و این مهم ظرفیتی است که کمک کلیدی می‌کند و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است که همه باید در راستای کاهش این آسیب‌ها دست به دست هم دهند تا مشکلات حل و دغدغه‌ها کاسته شود.

افشار گفت: فرد بهبودیافته از اعتیاد، پس از تحمل سختی‌های فراوان و پاکی، مشکل امرار معاش خواهد داشت؛ لذا باید به اشتغال به عنوان چرخه آخر درمان برای این افراد توجه شود.

وی با اشاره به فعالیت کارگاه‌های حرفه‌آموزی معتادان در کمپ خلق‌آباد مشهد، یادآور شد: اعتبار لازم برای راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدی بهبودیافتگان اعتیاد با عنوان «نمایشگاه بهبود» در استان‌های کشور تأمین می‌شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه تأمین وسایل ورزشی مورد نیاز کمپ‌های ماده 16 کشور با همکاری وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر قول همکاری داد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها