دستگیری 43 فروشنده مواد مخدر در پایتخت

در عملیات ضربتی پلیس پایتخت 43 توزیع‌کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۹۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ - 10July 2018

دستگیری 43 فروشنده مواد مخدر در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، طرح شناسایی و برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در تهران بزرگ کلید خورد.

با تلاش ماموران پلیس پایتخت بعد از ساعت‌ها کار اطلاعاتی بیش از 43 توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر پایتخت دستگیر شده و از آن‌ها انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

با اجرای این طرح حدود 2 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 9 هزار و 265 نفر در ارتباط با جرائم مواد مخدر دستگیر شده‌اند، از افزایش این دستگیری‌ها به میزان 85 درصد خبر داد و گفت:‌ علاوه بر این 6 هزار و 464 معتاد متجاهر نیز از سطح شهر تهران جمع‌آوری شدند و این در حالی بود که این افراد 3 ماه طول درمان و 3 ماه اضافه بر آن در مراکز نگهداری‌ معتادان، حضور داشتند.

وی در ادامه با اشاره به تاکید پلیس بر پاکسازی نقاط آلوده تهران گفت: با تلاش همکاران ما در پاکسازی نقاط آلوده، بیش از 100 باب منزل پلاک قرمز پلمب شدند و این در حالی بود که صاحبان این منازل بسیار قدیمی که قدمت 70-80 ساله داشتند، اتاق‌های متعدد این منازل را به ده‌ها نفر به صورت روزانه و با قیمتی معادل 10 هزار تومان کرایه می‌دادند.

بخشنده اضافه کرد: در این میان منازلی هم بودند که به دلیل اسکان زن و بچه، پلمب نشدند و موضوع به سازمان بهزیستی گزارش شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در ادامه با اشاره به دستگیری 57 خرده فروش مواد مخدر طی شب گذشته و امروز گفت: علاوه بر این همکاران ما موفق شدند 3 باند قاچاق مواد مخدر را هم شناسایی و منهدم کنند که در یکی از این موارد، 602 کیلوگرم مرفین که از طبس عازم تهران بود با همکاری وزارت اطلاعات کشف و ضبط و یک نفر نیز دستگیر شد.

وی افزود: همچنین یک باند 3 نفره که در حال انتقال 130 کیلوگرم حشیش از بندرعباس به تهران بود نیز در بزرگراه آزادگان و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گفته بخشنده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توانستند 11 کیلوگرم شیشه را از 20 فروشنده به نام در تهران کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها