توصیه وزیر صهیونیستی به کشورهای اروپایی برای قطع تعامل مالی با ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن انتقاد از کشورهای اروپایی و متهم کردن آن‌ها به دخالت در امور تل آویو، خواستار قطع روابط مالی اروپا با ایران شد.
کد خبر: ۲۹۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ - 11July 2018

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، یک وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از کشورهای اروپایی خواست تا داد و ستد تجاری خود را با ایران  قطع کنند.

 به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اسرائیل در پیام توئیتری کشورهای اروپایی را متهم به دخالت در امور داخلی فلسطین اشغالی کرد.

لیبرمن در ادامه  با دخالت در امور داخلی ایران اظهار داشت: «کشورهای اروپایی به خود اجازه می‌دهند در امور داخلی اسرائیل دخالت کنند اما در پول دادن به ایران هیچ مشکلی ندارند.»

لیبرمن در پیام خود نوشت: «اگر آن‌ها (اروپایی‌ها) اندکی بیشتر صادق و کمتر ریاکار بودند، تمام تماس‌های خود را با ایران قطع می‌کردند.»

سرکوب‌های خشونت‌آمیز رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین که به شهادت شمار زیادی از آن‌ها منجر شده، مورد انتقاد اکثر کشورها از جمله کشورهای اروپایی قرار گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین به تازگی اعلام کرد، که 35 فلسطینی توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس در مرز غزه زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در تظاهرات آرام مردم مظلوم فلسطین که خواهان بازگشت به سرزمین های خود و پایان 12 سال محاصره غیرقانونی باریکه غزه هستند، از گلوله‌های جنگی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار