همسر شهید «مالامیری»:

ولایت‌پذیری مهم‌ترین ویژگی شهدا بود

همسر شهید مالامیری ولایت‌پذیری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا برشمرد و گفت: خداوند به دلیل این خصلت شهدا، خریدار آن‌ها شد.
کد خبر: ۲۹۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ - 12July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «زهرا احمدی» همسر شهید حجت‌الاسلام «محمد مالامیری» در همایش «آیه‌های ایثار» ویژه همسران ایثارگر رزمندگان لشکر 41‌ ثارالله کرمان اظهار داشت: ویژگی شهدا این بود که آنها پشتیبان ولایت فقیه بودند و از آنجایی که آنها ولایت پذیری محکم داشتند، خداوند خریدار آنها شد.

وی با اشاره به اینکه اگر وصایای شهدا را مطالعه کنیم، توجه به ولایت فقیه بسیار مورد تاکید است، افزود: شهدا به وظایف خود عمل کردند. آنها فرمانبردار خدا بودند و شهدای مدافع حرم نیز در این برهه از زمان پشتیبان ولایت فقیه بودند تا به انقلاب آسیب نرسد و ما نیز باید فرمانبردار ولایت و روهرو راه شهدا باشیم.

همسر شهید مالامیری به مسئله مهم ولایت مداری در خانه اشاره کرد و گفت: اگر یک ولایت مدار خوب در خانه باشیم و در فضای خانه با آرامش و گشاده‌رویی با همسر خود روبرو شویم و ایشان را به عنوان ولی قبول داشته باشیم، حلاوت و شیرینی زندگی را به فرزندان خود چشانده‌ایم و فرزندانی موفق و خانواده‌ای سالم را تحویل جامعه داده‌ایم.

وی ادامه داد: کسی که ولایت‌پذیری را در خانه پذیرفته‌، ولایت‌پذیر خوبی در جامعه است و اگر مردم ولایت پذیر شوند مسائل اقتصادی، فرهنگی و حجاب در خانواده اصلاح شده و زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود.

این همسر شهید به خاطره‌ای از شهید مالامیری و ولایت پذیری وی اشاره کرد و افزود: وقتی شهید اعلام کردند من قصد دارم به سوریه بروم، سجده شکر به جا آوردم به جهت اینکه  اگر خداوند جهاد را نصیب ایشان کرده، برای من صبری بر جهاد هدیه کرده است.

احمدی گفت: مسئله خانواده از مسائل اساسی و مهم در جامعه است، خانواده ها نبایستی خود را درگیر مسائلی کنند که باعث شود رکن و هدف تشکیل خانواده مورد غفلت قرار گیرد.

وی به نقش مهم همسران  اشاره کرد و متذکر شد: زنان قشر موثر در جامعه هستند و همان طور در دوران هشت سال دفاع مقدس زنان همسران خود را روانه جنگ نمودند و امروز نیز در نبرد با داعش همسرانشان را روانه میدان جنگ می کنند.

ویژگی شهدا ولایت پذیر بودند که خداوند خریدار آنها شد///در حال ویرایش

در ادامه مراسم از همسر شهید «محمدرضا ضیاء الدینی» از شهدای امنیت تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار