رییس سازمان عقیدتی سیاسی آجا:

شیشه عمر آمریکا در تیررس جبهه مقاومت است/ بسیج ظرفیت تربیت انسانهای بزرگ و با اراده را دارد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی آجا با بیان اینکه امروز در حال عبور از پیچ تاریخی برای تشکیل امت اسلامی هستیم، گفت: بسیج ظرفیت تربیت انسانهای بزرگ و با اراده آهنین را جهت انجام کارهای بزرگ دارد.
کد خبر: ۲۹۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ - 12July 2018

بسیج ظرفیت تربیت انسانهای بزرگ و با اراده را داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی آجا در همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرک‌های مسکونی ارتش که ظهر امروز (پنجشنبه) در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: سپاه و ارتش ما به عنوان دو برادر و همسنگر برای مقابله با دشمنان ملت دستشان در دست هم است.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به مردم و وابسته به هیچ سازمان و تشکیلاتی نیست، افزود: بسیج ثمره انقلاب اسلامی و متعلق به امام (ره) و فرمانده معظم کل قوا و ملت شهیدپرور است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت جایگاه بسیجی در نظام اسلامی، گفت: بسیج یک ظرفیت بی‌انتها و تمام ناشدنی است و ما باید بستر استفاده از این ظرفیت عظیم را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: ما امروز در حال عبور از پیچ تاریخی برای تشکیل امت اسلامی هستیم و کارهای بزرگی را در پیش داریم و به انسان‌هایی با اراده‌های بزرگ و آهنین نیاز داریم و این انسان‌ها در هیچ کجا همانند بسیج قابل تربیت نیستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه خرمشهرها امروز در زمین دشمن دفاع خواهند شد، عنوان کرد: آن کسانیکه تحلیل درستی از حضور ما در جبهه مقاومت ندارند، بی خبرند از اینکه اگر قرار بود ما در مرزهایمان با دشمن رو در رو شویم، مجبور به پرداخت هزینه های بسیار سنگین حیثیتی و‌ ناموسی بودیم.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شیشه عمر آمریکاست و این شیشه عمر امروز در تیررس جبهه مقاومت قرار گرفته است، تصریح کرد: ما با تفکر بسیجی به این نقطه از قدرت رسیده ایم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: هنر مردان دوراندیش این است که از مسائل حاشیه‌ای به شدت پرهیز کنند و موضوعات اصلی را با موضوعات فرعی اشتباه نگیرند و مسیر اصلی اعتلا را با قوت طی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام راحل یادگاری‌های زیادی برای ما به جا گذاشتند که یکی از ارزشمندترین آنها بسیج و تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار