فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد؛

همکاری یک هزار نفر در ساخت نمایشگاه «از حرا تا حرم»

«مهدی صادق احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: روزانه حدود ۵۰ نفر در ساخت این نمایشگاه همکاری می‌کنند و در دو ماه گذشته بالغ بر یک هزار نفر با ما همکاری داشته‌اند.
کد خبر: ۲۹۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ - 12July 2018

همکاری یک هزار نفر تاکنون در ساخت نمایشگاه «از حرا تا حرم»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «مهدی صادق احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند امروز در سومین ستاد شهرستانی کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، اظهار داشت: اولین جلسه در این زمینه در تاریخ 22 خرداد برگزار شد. نقش شهرستان بیرجند با توجه به اینکه اجلاسیه های کنگره در مرکز استان برگزار می شود بسیار پر رنگ است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ کمیته در ستاد شهرستانی کنگره مشغول فعالیت هستند، افزود: این کنگره در دو محور اصلی فعالیت می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه محور اول برگزاری 7 اجلاسیه و یک اجلاسیه نهایی است، گفت: بر این اساس این ستاد راه اندازی شده است تا بتواند با هماهنگی با کمیته های استانی و نیز در زمان برگزاری نقش خود را ایفا کند.

صادق احمدی بیان داشت: محور دوم برگزاری نمایشگاه «از حرا تا حرم» که یکی از مهمترین و اثرگذارترین برنامه های کنگره است که با همکاری بسیجیان اجرا می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این نمایشگاه یک کار فرهنگی و اثرگذار به ویژه برای جوانان خواهد بود که از طریق آن نقش و سیره اهل بیت را به آنان منتقل می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در مسیر اجرای این نمایشگاه حداقل نیازمندی ها را از ادارات کمک خواسته ایم، گفت: امیدواریم ادارات هرچه بیشتر در این راه کمک کنند چراکه زمان برای متوقف شدن نداریم.

صادق احمدی اضافه کرد: روزانه حدود 50 نفر د ساخت این نمایشگاه همکاری می کنند و در دو ماه گذشته بالغ بر یک هزار نفر با ما همکاری داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: برخی کمیته ها جلسات خود را برگزار می کنند و برخی کمیته ها هم با توجه به اینکه در ایام کنگره باید فعالیت کنند فعلا نیازی به جلسات نیست اما از سایر کمیته ها درخواست داریم که جلسات خود را هرچه زودتر تشکیل دهند تا این کمیته ها شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار