کارت عروسی مزین به تصاویر شهدا + عکس

یک زوج جوان انقلابی در اقدامی معنوی و ارزشی، کارت عروسی خود را به تصاویر مقام معظم رهبری، شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم مزین کردند.
کد خبر: ۳۰۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 04August 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، چند سالی است که جوانان انقلابی کشورمان مراسم عقد خود را در جوار شهدای گمنام و یا گلزار شهدا برگزار می‌کنند تا زندگی‌شان عطر و بوی شهدا را بگیرد. فروردین ماه سال جاری 2 تن از خادمین یادمان شهدای دشت ذوالفقاری مراسم عقد خود را در این یادمان برگزار کردند.

کارت عروسی یک زوج انقلابی مزین به تصاویر شهدا + تصاویر

این زوج جوان در اقدامی معنوی و ارزشی، کارت عروسی خود را به تصاویر شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم از جمله شهید همدانی، شهید رسول خلیلی، شهید مصطفی صدرزاده، شهید شاهرخ ضرغام و شهید سیدمجتبی هاشمی مزین کرده اند. نکته قابل توجه در این کارت، وجود تصویری از رهبر انقلاب در بین سایر تصاویر است.

کارت عروسی یک زوج انقلابی مزین به تصاویر شهدا + تصاویر

گفتنی است، یادمان شهدای دشت ذوالفقاری واقع در کیلومتر 9 جاده آبادان، جنب یادمان شهید تندگویان واقع شده که در سال 92 با محوریت نمایش حماسه‌های کوی ذوالفقاری، شکست حصر آبادان و مقاومت‌های شهید شاهرخ ضرغام و  مدافعان آبادان با ظرفیت اسکان 300 نفری زائران ایجاد شده است و روزانه پذیرای خیل عظیم زائران راهیان نور است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها