گلایه‌های همسر خبرنگار شهید فاجعه منا از بی‌مهری مسوولین

همسر شهید سید حمیدرضا حسینی گفت: چهار ماه است درخواست دیدار با مسوولان را داده‌ایم تا پیش از مناسک حج حرف‌هایمان را بزنیم، اما فرصتی ندادند.
کد خبر: ۳۰۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ - 07August 2018

گلایه‌های همسر شهید خبرنگار فاجعه منا به بی مهری مسوولینبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت صبح امروز (سه شنبه 16 مردادماه) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

این مراسم که با حضور مدیران مسوول مطبوعات و خبرگزاری ها و اهالی رسانه و مطبوعات برگزار شد به صورت مستقیم از شبکه بین المللی خبر پخش شد.

همسر شهید سید حمیدرضا حسینی در این مراسم در صحبت های کوتاهی با گلایه از بی توجهی مسوولان به شهدای فاجعه منا خطاب به آنان گفت: شما در جریان مشکلات خانواده شهدای منا هستید. حدود چهار ماه است که در انتظار جلسه ای با مسوولان هستند تا قبل از شروع مناسک حج حرف های در گلو مانده ای را بزنند؛ اما این فرصت پیش نیامده است.

وی گفت: امیدوارم به حرمت خبرنگاران در جمع و خون شهید حرف های ما شنیده و کمی از آلام و دردهای خانواده کم شود.

همسر شهید فاجعه منا خبرنگاری را یک انتخاب آگاهانه دانست و افزود: همسر من در بین 400 شهید انتخاب کرد که به عنوان خبرنگار به شهادت برسد.

همسر شهید حسینی تصریح کرد: در پی فاجعه منا مقام معظم رهبری تاکید داشتند که این فاجعه نباید فراموش شود. امروز اگر این فاجعه در حال فراموشی است تلاش بیشتر خبرنگاران را می طلبد.

در پایان این مراسم، از نفرات برگزیده در بخش های گزارش، مصاحبه، خبر، عکس، تارنماها، اپلیکیشن های موبایل و شبکه های مجازی با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار