نامه یک زن روستایی به امام خمینی (ره)/ امام عزیز شما نگران جبهه‌های جنگ نباشید

«مژگان محمد حسینی» در نامه خود به امام خمینی (ره) آورده است: «شما نگران جبهه‌های جنگ نباشید؛ چون ما ملت ایران در پشت جبهه به برادران حاضر در جبهه کمک می‌کنیم ، تا زودتر پیروز شوند، و نگران آمریکا و توطئه‌های شومش نباشید.»
کد خبر: ۳۰۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 09August 2018

نامه یک روستایی به امام خمینی (ره)/ امام عزیز شما نگران جبهه‌های جنگ نباشیدبه گزارش خبرنگار ساجد، «مژگان محمد حسینی» از  روستایی در گرمسار در سال ۱۳۶۱ برای امام خمینی (ره) نامه‌ای نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به تو،‌ ای رهبر عزیز امت،‌ ای قلب تپنده امت،‌ ای امام، من تو را خیلی دوست دارم، دوست دارم که همیشه با شما سخن بگویم و دوست دارم که هر هفته به جماران بیایم.

اماما، چون توی ده زندگی می‌کنیم، نمی‌توانم به جماران بیایم.‌ ای امام، من خواهش می‌کنم، وقتی که برای مردم سخن می‌گویی، همیشه خوشحال باشی. من هر وقت شما را با این حال می‌بینم ناراحت می‌شوم.

شما نگران جبهه‌های جنگ نباشید؛ چون ما ملت ایران در پشت جبهه به برادران حاضر در جبهه کمک می‌کنیم، تا زودتر پیروز شوند، و نگران آمریکا و توطئه‌های شومش نباشید؛ چون بازهم ملت ایران در صحنه است و مشت محکمی بر دهان آمریکای خونخوار می‌زند و توطئه‌های او را نقش بر آب می‌نماید.‌

ای امام، خواهش دیگرم این است که یکی از عکس‌های خانوادگی خود را برای من بفرستی.

خدای، خدایا، تا انقلاب مهدی (عج)، خمینی را نگهدار

از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا.

مژگان محمد حسینی

۱۳۶۱»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار