سردار رحیمی:

دشمن برای ناکارآمد نشان دادن مسوولان تلاش می‌کند

رییس پلیس تهران بزرگ در همایش وحدت، هم‌افزایی، همدلی و اخوت گفت: تلاش دشمن این است که مسوولان و نظام را ناکارامد نشان دهد که باید با هوشیاری توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشیم.
کد خبر: ۳۰۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ - 09August 2018

به گزارش خبرنگار اخبار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ در همایش وحدت، هم‌افزایی، همدلی و اخوت، اظهار داشت: این همایش در راستای اهداف نظام و در مسیر برقراری امنیت برگزار شده است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش فراوانی می‌کند که اصلا نظام را به چالش بکشد و مردم  به نظام و اسلام بدبین کند.

سردار رحیمی افزود: تلاش دشمن این است که مسوولان و نظام را ناکارامد نشان دهد که باید با هوشیاری توجه ویژه‌ای داشته باشیم. ایجاد اختلاف بین ارکان نظام به خصوص بین ارکانی که امنیت و نظم را برقرار می‌کنند هدف آن‌هاست.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه زمانی با تمام ابرقدرت‌ها و با دست خالی و محاصره اقتصادی در برابر دشمن ایستادگی کردیم، گفت: با انسجام، وحدت و همدلی که وجود داشت با کمترین امکانات در برابر دشمن ایستادیم و سربلندی پیروز شدیم.

سردار رحیمی اظهار داشت: دشمن به دنبال برهم زدن انسجام و همدلی است و به دنبال از هم پاشیدن ارکان نظام است؛ خط دشمن امروز در بخش امنیت چند مورد را هدف قرار داده است که عبارت است از امنیت اقتصادی که جنگ تمام عیاری را شروع کرده است، دوم امنیت اخلاقی است که دشمن به آن توجه کرده است، دشمن وقتی چهارشنبه سفید را برقرار می‌کند نشان از برنامه هدفمند آنهاست؛ دشمن بیش از ۲۰۰ میلیون دلار با دختر مسأله‌دار قرارداد می‌بندند و همه اینها برنامه دشمن را نشان می‌دهد.

سردار رحیمی با بیان اینکه سومین هدف دشمن امنیت عمومی است، گفت: باید اهداف دشمن را بشناسیم و اگر نتوانیم خط دشمن را بشناسیم باختیم و ‌مسیر را به‌طور درست نمی‌توانیم ادامه دهیم.

وی افزود: ما پاسدار خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید و بیش از ۶۰۰ هزار جانباز هستیم، کسانی که رفتند جان خود را از دست دادند یا جانباز شدند برای یک هدف، هدفی که امام آن را نهاد و آن هم اسلام بود.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: امام راحل فرق بین اسلام ناب و اسلام انگلیسی و آمریکایی را به ما یاد داد؛ امروز برخی کشورها اسلام را دارند؛ اما با آمریکا و اسرائیل در ارتباط هستند و دستوارت آن‌ها را اجرا می‌کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه امنیت داخلی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت، حاطرنشان کرد: اگر نتوانیم امنیت داخلی را برقرار کنیم نمی‎توانیم در منطقه و جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم؛ امروز اگر مقامات کشور می‌روند در مجالس بین‌المللی با قدرت حرف می‌زنند به دلیل امنیت قوی داخلی است.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز در مرزهای شرقی کشور گروه‌های تروریستی هستند که آمریکا آن‌ها را تجهیز می‌کند، گفت: اگر امروز امنیت در سراسر کشور امنیت برقرار است به برکت اقتدار و مردانگی و درایت نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمن سالیان سال است که به سپاه حمله می‌کند و تهمت می‌زند و در چند سال اخیر هم به دلیل اینکه نیروی انتظامی بالغ تر شده دشمن تهمت‌های زیادی به نیروی انتظامی زده؛ اما ما با این اقتدار و انسجام جلوی دشمن ایستاده‌ایم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه باید این توان و وحدت به عرصه عمل تبدیل شود، خاطرنشان کرد: همه جریان‌ها در آن سوی مرزها با هم منسجم شدند تا علیه ایران برنامه‌های زیادی انجام دهند؛ اما تاکنون هیچ غلطی نکردند. باید بدانند ما با تمام توان جلوی آنها ایستاده‌ایم و نیروی انتظامی، سپاه و بسیج یک تیم واحد علیه آنها شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به بیان اینکه رفاقت و ارادات باید تا پایین‌ترین سطوح بین نیروهای پلیس و سپاه ایجاد شود، گفت: کلانتری‌ها می‌‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های بسیج در جهت جمع‌آوری معتادین و دستگیری سارقین با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

سردار رحیمی با بیان اینکه دشمن به دنبال موج‌سواری در کشور ما است، گفت: ما باید همواره هوشیار باشیم؛ نیروی انتظامی در کنار سپاه و بسیج برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و نطام و پاسداشت خون شهدا مقتدرانه خواهد ایستاد و با تمام توان در مقابل دشمنان و ضد انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار