سلیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و توان بالای دفاعی کشور باعث ناکامی دشمنان شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی رهبری حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و توان بالای دفاعی کشورمان را عوامل ناکامی توطئه‌های دشمنان دانست.
کد خبر: ۳۰۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ - 10August 2018

هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و توان بالای دفاعی کشور باعث ناکامی دشمنان شده است«اصغر سلیمی» سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور و نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به اقدامات ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا و متحدانش، قدرت و توان بالای دفاعی کشورمان را بزرگ‌ترین عامل ناکامی توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: ترامپ و جیره‌خواران آمریکا به پیشرفت‌های ایران به خصوص در عرصه نظامی به خوبی واقف هستند؛ لذا تمام ادعا‌های ضدایرانی آن‌ها برای به نمایش گذاشتن قدرت ظاهری و پوشالی‌شان است.

این نماینده خانه ملت در ادامه با اشاره به شکست جریان تکفیری داعش در منطقه افزود: حامیان داعش عمده دلیل شکست تروریست‌های تکفیری را حضور مقتدرانه فرماندهان و مشاوران ارشد نظامی کشور ما می‌دانند و همین امر باعث شده که کینه آن‌ها نسبت به ما بیش از هر زمان دیگر افزایش یابد. در حقیقت نقش نیرو‌های مسلح کشورمان در برقراری امنیت مثال زدنی است.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با توجه به فرمایش امام راحل مبنی بر این‌که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به هدایت‌های حکیمانه و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای از گزند تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی محفوظ است؛ این در حالی است که برخی کشور‌های اسلامی به دلیل برخورداری از حاکمیت ضعیف‌النفس و بی‌اراده‌ تحت سلطه غربی‌ها قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ ۱۵۱

نظر شما
پربیننده ها