فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد؛

افزایش پنج برابری درگیری‌های ناشی از شرارت‌های مرزی

فرمانده مرزبانی ناجا از افزایش پنج برابری درگیری‌های ناشی از شرارت‌های مرزی نسبت به سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 10August 2018

درگیری‌ها در شرارت‌های مرزی ۵ برابر افزایش یافتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» در حاشیه دیدار با فرمانده ژاندارمری ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش پنج برابری درگیری‌های مرزی نسبت به سال ۹۶ اظهار داشت: با استفاده از آخرین تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی تلفات و شهادت نیرو‌های مرزبانی کاهش یافت.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با ۵ کشور به میزان هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز مشترک دارد و تعاملی که بین مرزبانی و سایر ارگان‌های نیرو‌های مسلح در مرز‌ها حاکم است بسیار خوب بوده و مرز‌های کشورمان از امنیت خوبی برخوردار هستند.

سردار رضایی با اشاره به افزایش پنج برابری درگیری‌ها در شرارت‌های مرزی تأکید کرد: قاچاق و شرارت‌های ایجاد شده در مرز‌ها سبب شده درگیری‌ها به این میزان افزایش یابد.

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: اقدامات بسیار خوبی در پایانه مرزی گمرک بازگان و پست کنترل‌های مرزی مرزبانی در این منطقه با همت همکاران عزیزمان صورت گرفته که بسیار جای قدردانی دارد.

وی تأکید کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران به سبب آموزش‌های مهارتی، مدیریت هوشمندانه و اقدامات فنی جزو مقتدرین مرزبانان منطقه هستند.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها