مسابقات نظامی ارتش‌های جهان-63/ امیر سیاری:

دریادلان شجاع واژه صلح و دوستی را در مسابقات غواصی به دنیا مخابره کردند

معاون هماهنگ‌ کننده ارتش با اشاره به مسابقات غواصی ارتش‌های جهان گفت: دریادلان و نظامیان شجاع در شرایطی که دنیای سیاست با کلیدواژه‌های صلح و دوستی بیگانه است، در این رقابت‌ها این واژه‌ها را به دنیا مخابره کردند.
کد خبر: ۳۰۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ - 10August 2018

دریادلان شجاع واژه صلح و دوستی را در مسابقات غواصی به دنیا مخابره کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس،  امیر دریادار «حبیب الله سیاری» رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه مسابقات غواصی ارتش‌های جهان با ستایش از عملکرد تیم‌های حاضر در این مسابقات اظهار داشت: به صورت لحظه به لحظه شاهد تلاش مردانه تیم‌های حاضر در اجرای مأموریت هایشان بودم و به‌عنوان عضوی از جامعه بزرگ دریا از تلاش و سخت‌کوشی شما به خودم می‌بالم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات ارتش های جهان، گفت: در شرایطی که دنیای سیاست با واژه صلح و دوستی بیگانه است، دریادلان و نظامیان شجاع در این رقابت‌ها این واژه‌ها را به دنیا مخابره کردند. پیام رسانان سفیدپوش، در این رقابت‌ها پیوند دوستی و برادری را مستحکم تر و نفرت و انزجار خود را از کسانی که بر طبل جنگ می کوبند، اعلام کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نظامیان در طول تاریخ پیشگامان صلح و دوستی میان ملتها و اقوام بودند، افزود: گواه این موضوع، مسابقات نظامیان است که ریشه در تاریخ بشریت دارد. زندگی حرفه ای مردان دریا داستان خاص خود را دارد و فهم این زندگی نیازمند درک و فهم شرایط دریاست.

امیر سیاری در ادامه تأکید کرد: ایران با بهره مندی از مواهب الهی، از شمال و جنوب به دریا دسترسی دارد و با رعایت حُسن همجواری در پنج هزار کیلومتر مرز دریایی با همسایگان، در آرامش کامل به سر می برد. نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت گذرگاه های دریایی نیز بر کسی پوشیده نیست و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حفظ امنیت دریا را دنبال می‌کنند.

رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: به‌عنوان عضوی از خانواده ارتش و نماینده نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم که دنیای بدون جنگ و پر از صلح و دوستی را خواستاریم.

وی در پایان یادآور شد: از کشور روسیه بعنوان کشور دوست و همسایه به خاطر کمک در برگزاری مسابقات غواصی عمق تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال های آینده بخش های بیشتری از این مسابقات در ایران برگزار شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها