صبح امروز؛

تجمع طلاب با عنوان «روحانیت صدای مردم» در تهران برگزار شد

جمعی از طلاب بسیجی سپاه تهران بزرگ در حوزه علمیه مروی، تجمعی را برای مطالبه اقدام موثر از قوای سه‌گانه با عنوان «روحانیت صدای مردم» برگزار کردند.
کد خبر: ۳۰۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 11August 2018

تجمع «روحانیت صدای مردم» طلاب بسیجی تهران بزرگ برگزار شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، جمعی از طلاب بسیجی سپاه تهران بزرگ در حوزه علمیه مروی تجمعی را برای مطالبه از قوای سه‌گانه با عنوان «روحانیت صدای مردم» برگزار کردند.

در این مراسم حجت السلام والمسلمین «علی‌اکبر رشاد» رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران درباره ضرورت برخورد سریع و قاطع با اخلالگران اقتصادی کشور اظهار داشت: قوه قضاییه باید برای ایجاد بازدارندگی، اخلالگران اقتصادی را سریع و قاطع طبق موازین شرعی و قانونی آن هم بدون هیچ‌گونه تخفیفی در مجازات‌شان، محاکمه کند.

وی با اشاره به اینکه مجلس نیز باید انقلابی عمل کند و دولت هم باید در مصوبات خود بی‌طرف باشد، افزود: مسئولان مربوطه باید در برخورد با محتکران جدی باشند، زیرا کسی که احتکار می‌کند، عمل او هم‌دستی با آمریکا محسوب می‌شود، زیرا آمریکا هم با تحریم کشورمان می‌خواهد امنیت ملی را تضییع کرده و امنیت روانی جامعه را مختل کند.

حجت الاسلام رشاد با بیان اینکه برخی‌ها آگاهانه یا ناآگاهانه به پیاده نظام آمریکا تبدیل شده‌اند، اضافه کرد: حوزه‌های علمیه با تمام توان آماده هرگونه حمایت و همراهی با دولت، مجلس و قوه قضاییه است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار