حسن‌پور:

جنگ روانی دشمن در بستر خبر شکل می‌گیرد

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: دشمن سعی دارد با جنگ روانی جامعه را با چالش مواجه سازد به عبارت دیگر جنگ روانی دشمن در بستر خبر شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۳۰۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ - 11August 2018

جنگ روانی دشمن در بستر خبر شکل می گیردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «غلامرضا حسن‌پور» مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به احادیثی از امام جواد (ع) مبنی بر رعایت صدق و صحت در انتقال پیام، اظهار داشت: اگر خبرنگاران صحت خبر را در انتقال پیام رعایت کنند، همانند آن است که گوش و جان ما را به خدا سپرده‌اند؛ اما اگر این اصل را رعایت نکنند، همانند آن است که ما در محضر شیطان قرار می گیریم؛ به همین خاطر باید گفت که خبرنگاری وظیفه خطیری است.

وی افزود: امروز گسترش استفاده از فضای مجازی باعث شده تا هرکس هر مطلبی را دوست دارد بدون آن که در صحت و درستی آن اطمینان داشته باشد آن را منتشر کند و این باعث شده تا گرفتاری ها در جامعه بواسطه فعالیت این گونه افراد که خبرنگار هم نیستند، بیشتر شود.

حسن پور ادامه داد: البته نباید از این موضوع هم غافل شویم که دشمن نیز با استفاده از چنین فضایی سعی دارد تا با ایجاد جنگ روانی جامعه را با چالش مواجه سازد به عبارت دیگر جنگ روانی دشمن در بستر خبر صورت می گیرد.

وی سپس با اشاره به فعالیت بسیج در شناسایی محتکران، بیان داشت: دشمن که جنگ اقتصادی خود را علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده همانند جنگ تحمیلی از مردم کشورمان شکست می خورد و این در شرایطی محقق می شود که در برابر دشمن وحدت داشته باشیم؛ در این صورت است که از این گردنه سخت هم می توانیم به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها