پیام سردار غیب‌پرور در آستانه سالروز بازگشت آزادگان؛

فرزندان با غیرت ایرانی با تاسی از آزادگان افق روشن آینده را ترسیم می­‌کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی عنوان کرد: امروز فرزندان با غیرت جمهوری اسلامی ایران با تأسی و الگوبرداری از ایستادگی و رشادت‌های آزادگان عزیز در حال رقم زدن برگ زرین دیگری در دفتر مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۰۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ - 15August 2018

فرزندان با غیرت ایرانی با تاسی از آزادگان افق روشن آینده را ترسیم می­‌کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

صبر و استقامت شما (آزادگان)، به اسلام آبرو بخشید. خانواده‏‌هاى شما با صبر خود اسلام را روسفید کردند و به نظام و جمهورى اسلامى آبرو دادند. (مقام معظم رهبری)

26 مرداد سالروز بازگشت غیورمردانی است که با تمسک به ریسمان الهی و صبر انقلابی در برابر توطئه و شکنجه‌های رژیم بعثی، ایران اسلامی را در جهان سربلند کرده و با آبرو به آغوش گرم میهن عزیز بازگشتند.

غیرت، ایستادگی، صبر، ایمان و تقوای شما فرزندان رشید اسلام در طول سال‌های سخت اسارت همواره اردوگاه اسارت را به محلی برای تربیت اسلامی و انقلابی تبدیل کرد.

در کنار مشقت‌های فراوانی که آزادگان عزیز متحمل شدند، صبر و بردباری بی‌نظیر مادران، پدران، همسران و خانواده‌های آن‌ها ستودنی بود، چرا که اگر ایستادگی خانواده‌ها نبود شاید تحمل رنج اسارت بر آزادگان عزیز سخت‌تر می‌شد.

امروز فرزندان با غیرت جمهوری اسلامی ایران نیز با تأسی و الگوبرداری از ایستادگی و رشادت‌های آزادگان عزیز در حال رقم زدن برگ زرین دیگری در دفتر مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و افق مطمئن و روشن آینده را ترسیم می­‌کنند.

اینجانب با تبریک این روز به یاد ماندنی به همه آزادگان سرافراز وطن، از خدواند متعال توفیق در جهت خدمت بیشتر به نظام اسلامی و نیکویی و خیر را برای آن‌ها و خانواده‌های گرانقدرشان خواستارم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها