فرهنگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی پایان‌ناپذیر است/ مذاکره با بدخواهان نظام جایز نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با اصل نظام و انقلاب اسلامی مشکل دارند، گفت: مذاکره با بدخواهان ایران توجیه عقلانی ندارد.
کد خبر: ۳۰۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 19August 2018

دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است/ مذاکره با بدخواهان نظام جایز نیستمحمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به خصومت‌های آمریکا نسبت به ایران و انقلاب اسلامی، هرگونه مذاکره با دولتمردان این کشور را خطایی بزرگ و غیر قابل جبران دانست و اظهار داشت: عملکرد غیرقانونی آمریکا در توافقات بین‌المللی نه‌تنها برای کشورهای آزادی‌خواه و اسلامی بلکه برای اروپایی‌ها که هم‌پیمان با این کشور هستند، به اثبات رسیده است. مگر می‌شود با کشوری که هدفی جز ضربه زدن به ما ندارد، مذاکره کرد؟ 

وی با اشاره به عملکرد آمریکا در برجام افزود: کسانی که یقین دارند کم و کاستی‌ها و مشکلات اقتصادی ما با ایجاد رابطه با آمریکا حل و فصل می‌شود، مگر نتیجه مذاکرات برجامی با این کشور را ندیدند؟ چه منفعتی از گفت‌وگو با آمریکایی‌ها در برجام برای کشور ما حاصل شد که امروز بخواهیم اشتباه خودمان را تکرار کنیم.

فرهنگی عنوان کرد: برقراری رابطه با آمریکایی‌ها راهگشای مشکلات معیشتی و اقتصادی کشورمان نیست؛ چراکه آنها از بدو پیروزی انقلاب از هیچ تلاشی برای زمین‌گیر کردن ملت و دولت‌های ما دریغ نکردند.

نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مداخله‌های آمریکایی‌ها در امورات مهم کشورمان در زمان قبل از انقلاب اسلامی، گفت: دشمنی با اصل نظام و انقلاب ما سرلوحه اقدامات این کشور است؛ چراکه کوتاه شدن دستشان از منافع ملی ایران به واسطه ظهور انقلاب بود، به همین جهت تلاش می‌کنند خود را دلسوز ملت ما نشان دهند تا از این طریق اهداف خود را محقق کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار