مدیر شبکه آموزش منصوب شد

مسعود احمدی افزادى با حکم معاون سیما به عنوان مدیر شبکه آموزش منصوب شد.
کد خبر: ۳۰۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ - 24August 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مرتضی میرباقری در حکمى مسعود احمدی افزادی را به عنوان مدیر شبکه آموزش منصوب و از خدمات حسین ساری قدردانی کرد.

معاون سیما در حکم انتصاب مدیر شبکه آموزش بر تعهد، تخصص و تجربیات مسعود احمدی افزادی در رسانه ملی تأکید کرده است. وی شبکه آموزش را شبکه‌ای تخصصی در زمینه مهارت‌آموزى و افزایش سطح دانش عمومى و تجربى مخاطبان دانست که تولید، تامین و پخش برنامه‌های مفید و مبتنى بر پژوهش و روش‌هاى علمى را در همه موضوعات و قالب‌هاى برنامه‌سازى (بجز نمایشى) منطبق بر سیاست‌ها و اهداف سازمان صداوسیما برعهده دارد.

معاون رییس سازمان صداوسیما در امور سیما از مدیر شبکه آموزش خواست بر اساس ماموریت تعریف شده شبکه و اسناد بالادستى کشور در زمینه‌های آموزشى و فرهنگى و استفاده از دانش و تجربیات کارشناسان حوزه‌های آموزشی و مهارت‌آموزى برای تولید و پخش برنامه‌های جذاب و اثرگذار اهتمام ویژه‌اى داشته باشد.

برپایه این گزارش، مسعود احمدی افزادی پیش از این در سطوح مختلف مدیریتی سازمان صداوسیما سوابق متعددی در کارنامه کاری خود داشته است؛ مدیریت شبکه‌هاى پنج تهران، شبکه شما، شبکه جوان و مدیرکلی مراکز البرز، گلستان و اصفهان از جمله مدیریت‌های وی در رسانه ملی محسوب می‌شود. وی سابقه سال‌ها تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز علمی را نیز داراست.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها