فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی:

رویکرد سپاه و بسیج کمک به مسئولان برای خدمت‌رسانی به ملت است

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از آمادگی بسیج اقشار و متخصصین برای کمک به دولت در حوزه‌های مربوطه در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: رویکرد سپاه و بسیج همواره کمک به مسئولان برای خدمت‌رسانی خالصانه به ملت است.
کد خبر: ۳۰۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ - 28August 2018

رویکرد سپاه و بسیج همواره کمک به مسئولین برای خدمت رسانی خالصانه به ملت شریف بوده استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به سخنان اخیر سردار «غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص آمادگی و ظرفیت بسیج برای کمک به دولت، اظهار داشت: بسیج در مبارزه با مفاسد اقتصادی و خدمات رسانی به مردم آمادگی کامل را دارد.

وی با اشاره به طرح های محرومیت زدایی در آذربایجان شرقی گفت: در یک سال اخیر در بیش از ۶۳ روستا، طرح‌هایی چون ساخت منبع آب شرب، خانه عالم، خط انتقال آب شرب، جاده بین مزارع، مدارس، پل سازی و دیوارهای ساحلی اجرا شده است.

سردار خرم ادامه داد: فعالیت های جهادی در قالب بسیج سازندگی نیز از جمله رویکردهای شاخص بسیج در این راستاست و جوانان مومن، انقلابی و پای کار در مناطق دور دست و کم برخوردار در اردوهای جهادی شرکت کرده و سازندگی کشور را دنبال می کنند.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در استان اضافه کرد: در سال جاری ساخت خانه محروم برای مددجویان کمیته امداد، خانه‌های بهداشت و مراکز سلامت، اصلاح شبکه آب روستایی، ساخت پل، کمک به طرح های کشاورزی، ساخت زمین‌های ورزشی و مساجد بین راهی و غسالخانه و نیز استقرار بیمارستان‌های صحرایی و تیم های پزشکی توسط سیصد گروه جهادی در جریان است.

سردار خرم امداد و خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و ساخت ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی را از جمله دیگر میادین فعالیت بی‌چشم‌داشت جهادگران بسیجی نام برد.

وی از آمادگی بسیج اقشار و متخصصین برای کمک به دولت در حوزه‌های مربوطه در آذربایجان شرقی خبر داد و بیان داشت: بسیج متخصصین و اقشار سپاه عاشورا از ظرفیت خوبی در حوزه مشاوره و اجرای پروژه های عمرانی، پروژه‌های زود بازده اشتغالزایی، رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و حاشیه نشینی‌ها برخوردار است و اگر دولت شرایط را فراهم کند بسیج آمادگی ایفای نقش در این بخش را دارد.

این مسئول یادآور شد: همواره رویکرد سپاه و بسیج کمک به مسئولین برای خدمت رسانی خالصانه به ملت شریف است.

سردار خرم ظرفیت بسیج را وسیع و بی‌نظیر عنوان و خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیج روز به روز مضاعف شده و باید ساز و کارهایی اتخاذ شود تا این ظرفیت بالقوه بیش از پیش به کار گرفته شود و مسئولان باید زمینه لازم برای پای کار آمدن آحاد اقشار مردم در جهت سازندگی کشور و رفع مشکلات موجود را فراهم کنند، همانگونه که در هر مقطعی از تاریخ انقلاب، مسئولان بسیج مردمی را کنار خود داشته اند، ثمرات و برکات بزرگی را شاهد بوده ایم.

وی دفاع مقدس را درخشان ترین جلوه ظرفیت عظیم و برکات غیرقابل انکار بسیج مردمی دانست و تاکید کرد: ما آمادگی خود را در سپاه و بسیج برای کمک به دولت و قوه قضائیه در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرده‌ایم که نمونه همکاری موفق بسیج با نهادهای مسئول را در زمینه مقابله با احتکار اجناس مورد نیاز مردم طی هفته های اخیر در استان شاهد بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار