اختصاصی دفاع پرس/

مجاهدت مرزبانان در مقابله با اشرار به روایت سردار اشتری

فرمانده نیروی انتظامی به روایت مجاهدت مرزبانان یکی از پاسگاه‌های مرزی میرجاوه در مقابله با اشرار و تروریست‌ها پرداخت.
کد خبر: ۳۰۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ - 10September 2018

مجاهدت مرزبانان در مقابله با اشرار به روایت سردار اشتریسردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس به روایت مجاهدت مرزبانان پاسگاه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان در مقابله با اشرار و تروریست‌ها پرداخت که این روایت را در ادامه می‌خوانید:

«چند ماه پیش یک تیم تروریستی در نیمه‌های شب با تجهیزات کامل به یکی از برجک‌های یکی از پاسگاه‌های مرزبانی در مرز میرجاوه در جنوب شرق کشور که حدود 30 نفر نیرو داشت، حمله کرد.

اعضای آن تیم تروریستی موفق شدند درب برجک پاسگاه را با مواد منفجره باز کنند و وارد برجک شوند، اما عزیزان ما در برجک گرچه تعدادشان معدود بود، آنچنان مقاومت و جانفشانی کردند که تداعی‌گر مقاومت چند رزمنده در برابر یک گردان دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس بود. آن مرزبانان چنان مقاومت کردند که تیم مجهز تروریستی مایوس و مجبور به فرار شد. چند نفر از آنان هم به هلاکت رسیدند. ضمن اینکه در این حماسه، 2 نفر از مرزبانان غیور و دلیر کشورمان به شهادت رسیدند؛ این روحیه همان روحیه دوران دفاع مقدس است که مرزبانان ما با ایثار، شهادت‌طلبی و مقاومت از مرزهای میهن اسلامی دفاع می‌کنند.»

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار