حسن‌پور خبر داد؛

تهیه 100 هزار بسته لوازم‌التحریر برای مناطق محروم توسط بازاریان

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از اجرای طرحی برای تهیه 100 هزار بسته لوازم‌التحریر توسط اصناف و بازاریان برای دانش‌آموزان مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۳۰۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ - 12September 2018

تهیه 100 هزار بسته لوازم التحریر برای مناطق محروم توسط بازاریانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در نشست با اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز»، اظهار داشت: این طرح در قالب رزمایش خدمت‌رسانی سپاهیان محمد رسول الله (ص) اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اصناف کشور 11 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: اجرای طرح مورد اشاره که داوطلبانه است، از پنج‌شنبه 22 شهریور تا 25 مهر در سراسر کشور اجرا می‌شود که طی آن 100 هزار کاسب، 100 هزار دانش‌آموز مناطق محروم را تحت پوشش قرار می‌دهند و بر اساس آن هر دانش آموز بسته‌ لوازم التحریر به ارزش 200 هزار تومان دریافت می‌کند.

حسن‌پور با بیان اینکه این بسته‌های لوازم التحریر هر کدام به نام یک شهید نامگذاری شده است، عنوان کرد: افتتاح این طرح در تهران در روز 22 شهریور در پاساژ اردیبهشت خیابان ناصرخسرو صورت خواهد گرفت. برای اجرای این طرح شماره حسابی اعلام نمی‌شود؛ چرا که مشارکت در آن داوطلبانه است و هر کاسب باید خودش بسته لوازم التحریر را تهیه کند.

وی با اشاره به اینکه اولویت بسیج اصناف در این طرح کمک به خانواده‌هایی است که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیستند، گفت: مرحله دوم این طرح نیز در هفته بسیج اجرا خواهد شد که طی آن خیرین اصناف و بازار، ارائه برخی خدمات در مدارس را تحت پوشش قرار می‌دهند؛ به عنوان مثال خیرین اصناف و بازار در استان فارس اعطای صبحانه در 40 مدرسه منطقه محروم این استان را تحت پوشش قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار