فروتن‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

تشریح برنامه‌های سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس

مسوول تحقیقات و آموزش اسنادی و تامین محتوای دیجیتال سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۰۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ - 14September 2018

جزییات برنامه‌های سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس«حسین فروتن‌نژاد» مسوول تحقیقات و آموزش اسنادی و تامین محتوای دیجیتال سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه «یاد یاران» از اسناد و تصاویر مربوط به روزهای اول تجاوز عراق به میهن اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پارک لاله به مدت یک هفته برگزار می‌شود. این نمایشگاه با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی و تحت نظارت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج ادارات کل کشور برگزار خواهد شد که در این نمایشگاه، کتب مرتبط با دفاع مقدس ارائه و به فروش می‌رسد.

وی در تشریح دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: نمایشگاه اسناد و تصاویر مربوط به هشت سال دوران دفاع مقدس به مدت یک هفته با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی در محل آبنمای کتابخانه ملی واقع در اتوبان شهید حقانی برگزار می‌شود. حضور در این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

مسوول تحقیقات و آموزش اسنادی و تامین محتوای دیجیتال سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس عنوان کرد: نکوداشت هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز سه شنبه 3 مهر ماه با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر و اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در مرکز سالن همایش ساختمان آرشیو اسناد ملی برپا خواهد شد. در حاشیه این مراسم، نمایشگاه کتب دفاع مقدس در راهروی اصلی ساختمان آرشیو اسناد ملی ارائه و به فروش می‌رسد.

فروتن نژاد با اشاره به تجلیل از ایثارگران سازمان اسناد و کتابخانه ملی، ادامه داد: نمایشگاه اسناد و مدارک دفاع مقدس در گالری آرشیو اسناد و کتابخانه ملی به مدت یک هفته در تهران و 16 استان دیگر برپا می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار