خادمی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت تلاش مسوولان برای مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمن

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش مسوولان برای بهبود وضع معیشتی مردم و مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمن شد.
کد خبر: ۳۰۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 13September 2018

/«هدایت‌ الله خادمی» نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌ در جامعه اظهار داشت: فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس ریشه در باورها و آموزه‌های دینی ما دارد که در هشت سال دفاع مقدس تجلی یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس در امتداد عاشورا بود، گفت: دلیل عمده‌ای که نظام و انقلاب اسلامی کشورمان را در برابر تمام هجمه‌های دشمنان تا امروز استوار و پویا نگه داشته است، نهادینه شدن فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.

این نماینده خانه ملت ادامه دادن راه شهدا را از وظایف بزرگ مسوولان و یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: متاسفانه برخی مسوولان با بی‌توجهی به مشکلات مردم به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی فراموش کرده‌اند که خدمت به مردم بالاترین ارزش و هدف رزمندگان و شهدای دفاع مقدس بود.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، بهبود وضعیت معیشتی مردم را در گرو تلاش همه‌جانبه مسوولان دانست و اظهار داشت: کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم نسبت به افزایش قیمت‌ها غیرممکن نیست؛ اما عملیاتی شدن آن مستلزم همت و عزم جدی مسوولان است.

خادمی با بیان اینکه مردم از نمایندگان خود در مجلس برای بهبود وضعیت معیشتی‌شان انتظارات به حقی دارند، افزود: طی یکی دو ماه اخیر جلسات متعدد علنی و حتی غیرعلنی مجلس را به چاره‌اندیشی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معضلات معیشتی مردم اختصاص دادیم که در این جلسات از نمایندگان دولت دعوت و با آن‌ها تبادل‌ نظر شد؛ اما زمانی به نتیجه مطلوب و دلخواه خودمان می‌رسیم که گفته‌های این جلسات عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه مسئله مهم کشور «اقتصاد» است، تصریح کرد: در شرایطی‌ که آمریکایی‌ها درصدد هستند تا با تحریم‌های اقتصادی، یاس و ناامیدی نسبت به نظام را در مردم ایجاد کنند، تلاش و همت همه‌جانبه مسوولان به دور از شعار، برای مقابله با جنگ روانی دشمن ضرورت دارد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار