بدرقه شهدا تا بهشت- ۱۰/

چمران: مردم راه شهدا را ادامه می‌دهند

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ملت مقاوم ما راه شهدا را ادامه می‌دهند، گفت: مردم گلایه‌های زیادی از بی‌سیاستی، بی‌تدبیری و بی‌تقوایی برخی از مسؤولان دارند، اما هرگز شهدا را تنها نگذاشته‌اند.
کد خبر: ۳۰۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ - 13September 2018

مردم راه شهدا را ادامه می‌دهند«مهدی چمران» برادر شهید مصطفی چمران و رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه مراسم تشییع ۱۳۵ شهید دوران دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: این پیکر‌هایی که امروز آن‌ها را تشییع می‌کنیم، همان جوانان رشیدی هستند که حدود ۳۰ سال پیش به سوی جبهه بدرقه‌شان کردیم.

وی افزود: خون شهدایی که برای مکتب اسلام و انقلاب ریخته شد، فراموش‌شدنی نیست. ملت امروز با وجود مشغله کاری و مشکلات به استقبال پیکر شهدا آمده‌اند.

چمران خاطرنشان کرد: ممکن است که تهاجم تبلیغاتی دشمنان مشکلاتی را به وجود بیاورد، اما مردم با همان روحیه سابق با حربه‌های دشمنان مقابله و در برابر آن مقاومت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم گلایه‌های زیادی از بی‌سیاستی، بی‌تدبیری و بی‌تقوایی برخی از مسؤولان دارند، اما هرگز شهدا را تنها نگذاشته‌اند و در هر مراسم تشییعی شرکت کرده‌اند.

چمران عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۰ سال تلاش کردند تا خواب‌های متوهم شب خود را در روز تعبیر کنند، اما نتوانستند و نخواهند توانست.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: ملت ما مقاوم هستند و راه شهدا را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها