سردار یزدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

مسوولان کشور امر به معروف و نهی از منکر مردم را سیاسی تلقی نکنند

فرمانده سپاه تهران گفت: اگر مردم به مسوولان تذکر دهند و آن‌ها احساس کنند این تذکرات رنگ سیاسی دارد مقاومت می‌کنند، بنابراین باید این را تفهیم کنیم که ما برای اصلاح جامعه عمل می‌کنیم.
کد خبر: ۳۰۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 14September 2018

مسوولان کشور امر به معروف و نهی از منکر مردم را سیاسی تلقی نکنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: ما نباید در جامعه کاری کنیم که اینطور احساس شود که فقط بحث حجاب در جامعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر است بلکه باید جامعه را از کم فروشی، بدفروشی، احتکار و امثال اینها هم نهی کرد.

وی ادامه داد: اگر گروهی از مردم جمع شوند و به مسوولان تذکر دهند و آن‌ها احساس کنند این تذکرات رنگ و لعاب سیاسی دارد حتما مقاومت می‌کنند، بنابراین باید در تذکر به مسوولان این را تفهیم کنیم که ما برای اصلاح جامعه و کارگزاران عمل می‌کنیم و تذکر ما نیز به هیچ گروه و دسته سیاسی ارتباطی ندارد؛ گرچه شاید از بیان یک گروه سیاسی مطرح شود. امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح جامعه و مسوولان ضروری است.

فرمانده سپاه تهران افزود: رهبری در یکی از بیانات خود فرمودند، مهم‌ترین قسمت امر به معروف و نهی از منکر به مسوولان است، ایشان فرمودند شما باید ما را به معروف امر و از منکر نهی کنید. امروز شرایط ما در جامعه به نحوی است که باید مردم را به وحدت و خدمت را به مسؤولان امر کنیم.

سردار یزدی افزود: شاید یکی از موضوعات مهم که امروز باید به یکدیگر امر کنیم خرید کالاهای ایرانی است و در مقابل نهی از خرید کالاهای خارجی است که مشابه آن در داخل تولید می‌شود.

وی تاکید کرد: نگاه شهدای ما اینطور بود که برای کارهای کوچک شخصی خود هم از وسایلی که برای بیت المال بود استفاده نمی‌کردند، حتی برای نوشتن نامه‌ای برای خانواده‌شان از خودکار شخصی و نه خودکارهای بیت المال استفاده می‌کردند، اینها برای ما الگو است اینها برای ما راه درست است.

فرمانده سپاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید از رفتارهای شهدا الگو گرفت، ما هر جا که مثل شهدا عمل کردیم پیروز بودیم و هر جا از عملکرد آنها دور شدیم موفقیت هم از ما دور شد. امیدوارم مردم و مسوولین، همگی راه شهدا را پی بگیرند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار