فرمانده سپاه کربلای مازندران:

دشمن آرزوی ایجاد پنج ایران کوچک را به گور می‌برد

سردار «محمد حسین بابایی» گفت: دشمن با تجزیه سوریه، لبنان، عراق و ایران قصد دارد، اهداف خود را در منطقه عملیاتی کند و پنج ایرانستان کوچک را ایجاد کند که این آرزو را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۳۰۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ - 14September 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «محمد حسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران صبح جمعه در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) ۲ که با شعار «وحدت، ایستادگی، پیشرفت» در بوستان ولایت ساری برگزار شد، با اشاره به نقشه و توطئه های دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: به دلیل آنکه طراحی انقلاب اسلامی به دست امام زمان (عج) بود نقشه‌های دشمنان نقش برآب شد.
 
سردار بابایی به تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور در کشور، جنگ سیاسی، فتنه ۸۸، جنگ امنیتی و نهایتا جنگ اقتصادی علیه کشور اشاره کرد و گفت: هدف دشمن از طراحی نقشه اقتصادی دلزده کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده سپاه کربلا افزود: دشمن با تجزیه سوریه، لبنان، عراق و ایران قصد دارد اهداف خود را در منطقه عملیاتی کند و پنج ایرانستان کوچک را ایجاد کند که این آرزو را به گور خواهد برد.
 
بابایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متکی به مردم است، افزود: شهدا و رزمندگان با اشاره حضرت امام راحل در جبهه‌ها حضور یافته و جانشان را فدا کرده‌اند.
 
فرمانده سپاه کربلا با عنوان اینکه جانفشانی رزمندگان سبب شد که هشت سال مقابل پیشرفته‌ترین تجهیزات ایستادگی کنیم، ادامه داد: ایستادگی و مقاومت کردن، نترسیدن و پای ارزش‌ها ماندن سبب شد تا برابر توطئه‌ها پیروز شویم و نقشه‌های دشمنان اثری نداشته باشد.
 
وی گفت: دشمنان فکر می‌کنند با گران کردن ارز و کالا و نخریدن نفت و تحریم‌های اقتصادی می‌توانند ملت ایران را شکست دهند و به اهدافشان دست پیدا کنند؛ اما باید بدانند این آرزو و خواب، تعبیر نخواهد شد.
 
سردار بابایی درباره رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، گفت: انگیزه بچه‌های دهه ۶۰ بسیار قوی‌تر از بچه‌های قبل از این دهه است و حضور گسترده و پرشورشان در رزمایش نشانگر در صحنه بودن آنان است.
 
رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران ساعت 7 صبح امروز در ۲۲ شهرستان استان آغاز شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار