سردار نظرپور خبر داد؛

کشف 133 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبراه اروند

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری و کشف بیش از 133 میلیارد ریال لوازم یدکی خودرو قاچاق در آبراه اروند خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 15September 2018

کشف 133 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبراه اروندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «عبدالله نظرپور» فرمانده مرزبانی خوزستان در تشريح اين خبر، اظهار داشت: دريابانان پايگاه دريابانی آبادان روز گذشته حين کنترل شناورهای عبوری، يک فروند شناور تجاری حامل محموله قاچاق را که از کشورهای حوزه خليج فارس به مقصد بندر آبادان در حرکت بود، شناسايی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناور توقيف شده، 6 ميليون و 672 هزار عدد لامپ «سکن» خودرو که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگيری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگيری 6 قاچاقچی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ريالی کالاهای مکشوفه را 133 ميليارد و 440 ميليون ريال برآورد کردند که پس از تشکيل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحويل مراجع قانونی داده شدند.

سردار نظرپور خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمايت از توليد داخلی، مجموعه مرزبانی خوزستان با ايجاد تعامل سازنده با دستگاه‌های امنيتی، انتظامی و مرزنشينان، تمام تلاش خود را در راه مبارزه با پديده شوم قاچاق و ايجاد و استمرار امنيت پايدار و پاسداری از قلمرو سرزمينی ايران اسلامی به کار گرفته است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار