سردار رحیمی خبر داد؛

توقیف 166 خودرو و موتورسیکلت متخلف در تهران

رئیس پلیس پایتخت از توقیف 166 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در طرح ارتقاء انضباط ترافیکی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ - 16September 2018

توقیف 166 خودرو و موتورسیکلت متخلف در تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با تاکید بر اجرای مستمر طرح ارتقاء انضباط ترافیکی، اظهار داشت: در این طرح به تفکیک هشت دستگاه خودرو به علت داشتن سرعت بیش از 150 کیلومتر در ساعت، 55 دستگاه خودرو رانندگانی که با دور دور زدن ضمن مزاحمت برای شهروندان در تردد آن‌ها اخلال ایجاد می‌کردند، 75 دستگاه خودروهای رانندگان پر خطر که حرکات مارپیچ و مخاطره آمیزی در بزرگراه‌ها داشته‌اند و نیز 28 دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز که برای مردم مزاحمت ایجاده کرده‌اند، توقیف شده است.

وی تاکید کرد: اجرای طرح ارتقاء انضباط ترافیکی با جدیت دنبال خواهد شد و پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباط ترافیکی اغماض نخواهد کرد، همچنین پلیس پایتخت برای ارتقاء انضباط ترافیکی با کسانی که بخواهند قانون را زیر پا بگذارند با شدت برخورد می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: خودروهای توقیفی علاوه بر اعمال قانون و درج نمره منفی در سوابق رانندگی آنان به مدت 20 روز توقیف و در صورت تکرار تخلفات به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

سردار رحیمی درباره تمهیدات پلیس برای ماه محرم، گفت: همه رده‌های پلیس پایتخت از ابتدای ماه محرم آماده‌باش هستند تا بتوانند خدمات بهتری را به شهروندان ارائه و وضعیت مطلوبی را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها