گزارش دفاع پرس از مراسم تشییع پیکرهای شهدای حادثه تروریستی اهواز/

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز برگزار شد

مراسم تشییع از پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز صبح امروز با حضور پرشور مسئولان و مردم در خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ - 24September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، مراسم تشییع از پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز صبح امروز با حضور پرشور قشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدای ترور آغاز شد.

در این مراسم جمع کثیری از مسئولان لشکری و کشوری از جمله دبیر تشخیص مصلحت نظام، وزیر اطلاعات، وزیر دفاع، جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران، فرمانده هوانیروز ارتش، نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان، جمعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند و مردم را همراهی می‌کنند. همچنین رسانه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی برای پوشش این مراسم حضور دارند.

8:55 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من سالها و در زمان دفاع مقدس در میان اقوام مختلف خوزستان بود‌ه‌ام و شک ندارم که با چنین حرکت‌های بزدلانه‌ دشمنان، وحدت اقوام لر، بختیاری و عرب این دیار محکم‌‌تر خواهد شد.

9:15 امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند.

9:21 حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات اظهار داشت: دشمن بداند حادثه اهواز نه اثری بر وحدت مردم خوزستان و نه اراده آنها می‌گذارد.

9:29 سردار حسین سلامی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران عنوان کرد: به امریکایی‌ها هشدار می‌دهیم، شما فقط شکست خوردن را یاد گرفته‌اید. در مکتب ما، امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها فقط آموخته‌اند چگونه شکست بخورند. زمانی که دانشمندان ما را ترور کردید، دیدید که چگونه انتقام گرفتیم.

9:49 نماز میت به امامت آیت‌الله «موسوی جزایری» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی اهواز اقامه شد.

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز برگزار شد

آغاز مراسم تشییع از پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز

آغاز مراسم تشییع از پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز

10:04 پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز از مقابل حسینیه ثارالله بر روی دوش مردم شهیدپرور خوزستان تشییع شدند و در گلزار شهدای استان تدفین خواهند شد. همچنین پیکر 11 شهید این حادثه قرار است امروز در شهرهای دیگر استان خوزستان تشییع شود، یک شهید به مشهد مقدس منتقل می‌شود و یک شهید نیز به استان لرستان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها