نامه شهید مدافع حرم به همسرش؛

ثواب زیارتم تقدیم به همسرم

شهید مهدی حسینی در نامه‌ای به همسرش نوشته است: همیشه در نماز و در زیارت‌هایم از خدا می‌خواهم ثواب زیادی نصیبت کند که بتوانم با فراق بال به ماموریت‌هایم برسم.
کد خبر: ۳۱۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ - 01October 2018

ثواب زیارتم تقدیم به همسرمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید مهدی حسینی 27 مردادماه سال 59 در محله شهید مدنی نظام آباد به دنیا آمد و پس از طی کردن دوران تحصیل وارد دانشگاه افسری سپاه پاسداران شد و از سال 1378 در یکی از یگان ها مشغول به کار شد.

وی در این سال ها برای انجام ماموریت های کاری سفرهای متعددی به سوریه و لبنان و عراق داشت. او در سال 88 از جمله کسانی بود که به صف مبارزه با فتنه گران پرداخت و در درگیری های روز عاشورا مقابل فتنه گران ایستاد.

علاقه بسیاری به یادگیری زبان های خارجه داشت و به زبان های انگلیسی، عربی و اسپانیایی تسلط کامل داشت. تبعیت از ولایت فقیه، خوش رویی و مهربانی از خصوصیات بارزش بود که همگان به آن اعتراف می کنند.

او از ابتدای جنگ سوریه به عنوان مستشار نظامی در این کشور حضور یافت در این بین چندین بار برای کمک مستشاری نیز به عراق رفت.

شهید حسینی در سال های حضورش در جنگ سوریه در کنترل شهر حما نقش ویژه ای داشت و عاقبت پس از سال ها جهاد در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) در حومه دمشق توسط عوامل تکفیری به شهادت رسید. او در نامه ای زیبا به همسرش از زحمات وی تشکر کرده و از انتظارش برای شهادت گفته است. این نامه کوتاه را در ادامه می خوانیم:

سلام جانم...

خدا را شکر می کنم و خوشحالم که همیشه همسری داشتم و دارم که فدایی اهل بیت است و آسایش و آرامش زندگیش را در سایه عنایت اهل بیت علیهم السلام می داند و اگر گاها سخنی می گوید به خاطر سختی ها و مشکلات است. این را می دانم که همیشه مثل یک شیرزن از پس تمام مشکلات بر می آید.

همسر عزیزم هر وقت به نماز می ایستم یا به زیارت می روم از خدا می خواهم که ثواب زیادی نصيبت کند از اینکه من با فراق بال و بدون هیچ مشکلی بتوانم به ماموریت هایم برسم.

ای آرامش روحم چه خوب گفت امام روح الله که از دامن زن مرد به معراج می رود. وقتی در این کلام تعمق می کنم و نگاهی به زندگی سراسر غیبت خودم می اندازم پی به همه چیز می برم، انشاءالله که بی بی دو عالم من را برای غلامی فرزندان و تو را برای کنیزی انتخاب نماید و چه سعادتی بالاتر از این. در پایان از خداوند متعال خواستارم که به شما و این حقیر صبر عنایت فرماید. یا علی

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار