آیین تهیه آجیل به یاد شهدای مدافع حرم برای زائران اربعین برگزار می‌شود

آیین بسته بندی آجیل به یاد شهدای مدافع حرم برای زائران اربعین حسینی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ - 07October 2018

«سمیه گنجی» مسوول طرح و برنامه گروه فرهنگی فائزون در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از برگزاری آیین «رزق زائر» تهیه آجیل به همراه تصاویری از شهدای مدافع حرم برای زائران اربعین خبر داد و اظهار داشت: آیین تهیه و بسته بندی آجیل زائران اربعین در سه سال متوالی در تهران و به صورت خودجوش در برخی شهرهای کشور برگزار شد که در طول این سه سال خانواده شهدای مدافع حرم ما را در اجرای آن همراهی کردند.

آیین تهیه آجیل به یاد شهدای مدافع حرم برای زائران اربعین برگزار می‌شود

وی با اشاره به هدف از برگزاری این آیین گفت: هدف از این کار آشنا کردن زائران اربعین حسینی با شهدای مدافع حرم است که در طول شش سال جنگ تکفیری ها در مناطق مختلف سوریه و عراق به شهادت رسیده اند. هر بسته آجیل که به دست یکی از اعضای خانواده شهدا بسته بندی می شود تصویری از شهدای مدافع حرم از ملیت های مختلف ایرانی، عراقی، لبنانی، افغانستانی سنجاق خواهد شد تا در طول مسیر اربعین به زائران غیر ایرانی اهدا شود.

وی با اشاره به برنامه سال گذشته این گروه بیان داشت: این مراسم سال گذشته با حضور خانواده همسران و مادران شهدای مدافع حرم ایرانی و افغانستانی در بقعه شیخ طرشتی برگزار شد و به صورت نمادین حدود 2 هزار و پانصد بسته آجیل برای زائران اربعین بستنه بندی و ارسال شد.

انتهای پیام/ 141

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
سلام
لطفا زمان و مکان بسته بندی برای امسال رو اعلام کنید
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار