سردار مهری در جمع خبرنگاران:

بررسی میزان جرایم رانندگی در سال آینده/ با رانندگان حیوان‌گردان برخورد می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه حیوان‌گردی جرم محسوب می‌شود، گفت: با رانندگان حیوان‌گردان در سطح شهر برخورد می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 09October 2018

تصمیم‌گیری در خصوص افزایش میزان جرایم رانندگی در سال آینده/ با رانندگان حیوان‌گردان در سطح شهر برخورد می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم افتتاح طرح ارتقای سلامت رانندگان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای این طرح با استفاده از تجهیزات به‌روز شده، اظهار داشت: پلیس با متخلفان برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

وی ادامه داد: رانندگانی که به استفاده از مواد مخدر و محرک یا مشروبات الکلی مبادرت ورزیده‌اند، گواهی‌نامه‌شان به سرعت ضبط و وسیله نقلیه‌شان متوقف می‌شود و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین درباره حمل حیواناتی چون گربه‌سانان و... در وسایل نقلیه عنوان کرد: حیوان‌گردی جرم محسوب می‌شود و حیوانات باید در قفس‌هایی مخصوص حمل شوند؛ که در غیر این‌صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

سردار مهری در خصوص افزایش نرخ جرائم رانندگی نیز گفت: افزایش نرخ جرائم طبق قانون هر سه سال یک‌بار اتفاق می‌افتد که بر اساس آن پلیس راهور، وزارت کشور و وزارت دادگستری نظارت خود را اعلام می‌کنند؛ با توجه به اینکه امسال آخرین سال مصوب است، ان‌شاءالله سال آینده در این رابطه تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها