معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا خبر داد؛

اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایط نقلیه سبک/ کشف 246 خودرو و 375 موتور سیکلت مسروقه

سرهنگ موذن با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایط نقلیه سبک در سراسر کشور گفت: در این طرح 246 دستگاه خودرو و 375 دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.
کد خبر: ۳۱۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ - 09October 2018

اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایط نقلیه سبک/ کشف 246 خودرو و 375 موتور سیکلت مسروقهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ کارآگاه «رضا موذن» معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایط نقلیه سبک به مدت سه روز و به صورت همزمان در سراسر کشور به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به جمع بندی استان‌های سطح کشور افزود: افسران پیجوی مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در مدت یاد شده موفق شدند 246 دستگاه خودرو و 375 دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کنند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه در این راستا 164 نفر سارق و مالخر نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: نرخ کشف به وقوع این طرح عملیاتی نسبت به کل وقوعات وسایط نقلیه در مرداد ماه سال جاری تقریبا شش درصد می‌باشد.

وی ادامه داد: سطح کشفیات وسائل نقلیه مسروقه نسبت به عملکرد مشابه اجرا شده در مرحله اول تقریبا 2.3 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ موذن با بیان اینکه این طرح عملیاتی در اواخر مرداد ماه سال جاری انجام شد، گفت: طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسائل نقلیه در مقایسه تعداد افراد دستگیر شده نسبت به طرح مشابه سال قبل نیز با افزایش 9 درصدی مواجه بوده است.

وی گفت: از علل عمده موفقیت در سطح کشفیات یگان‌ها در مدت زمان اجرای طرح یاد شده را می‌توان به زمان مناسب اجرای، اهتمام نیرو‌ها و همکاری مناسب رده‌های همکار به ویژه پلیس پیشگیری و راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به لوازم ایمنی، نظیر سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر خودرو و سایر وسایلی که از باز کردن در خودرو و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کنند و یا حداقل آن را به تاخیر می‌اندازد، مجهزکنید.

وی افزود: برای توقف‌های طولانی مدت مثل رفتن به مراکز خرید، اماکن تفریحی و زیارتی و ... حتما از پارکینگ‌های عمومی استفاده و در صورت در دسترس نبودن، خودروی خود را در معرض دید گشت‌های پلیس پارک کنید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها