سردار اشتری تاکید کرد؛

عزم پلیس در دفاع یکپارچه از مرز‌ها و تعقیب متخلفان فضای مجازی

فرمانده ناجا گفت: دفاع یکپارچه از مرز‌ها و تعقیب متخلفان در فضای مجازی، اراده پلیس را در مبارزه با متخلفان و باند‌های سازمان‌یافته نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۱۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ - 10October 2018

نیروی انتظامی به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه امنیت دست یافته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح روز چهارشنبه در نهمین نشست نیروی انتظامی با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی، با تبریک هفته ناجا و گرمیداشت یاد شهدای تروریستی اهواز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های مردم «امنیت» است.

وی افزد: امنیت مقوله‌ای اساسی برای نظام اجتماعی است و برای هر کشور در اولویت قرار دارد.

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی با الهام از فرهنگ حسینی و در راستای عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری با برنامه ریزی و مدیریت جهادی همراه با ایثار توانسته به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه امنیت دست یابد.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت رکن اساسی در رشد سیاسی و اقتصادی است، گفت: افراد جامعه می‌توانند از موهبت امنیت استفاده کنند.

وی افزود: امروز مواد مخدر و تروریسم مانع بزرگی برای رسیدن به صلح جهانی هستند؛ اما نیروی انتظامی با برنامه ریزی هدفمند توانسته توطئه دشمنان در منطقه را خنثی کند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: انهدام باند‌های مخوف و کشف هزار تن مواد مخدر و تقدیم هزاران شهید نشان‌دهنده اراده پلیس در مبارزه با مواد مخدر است.

سردار اشتری گفت: دفاع یکپارچه از مرز‌ها و تعقیب متخلفان در فضای مجازی، اراده پلیس را در مبارزه با متخلفان و باند‌های سازمان‌یافته نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی و مبارزه با ظالمان در اولویت پلیس است، اظهار داشت: حادثه ۳۱ شهریور امسال در اهواز که موجب شهادت جمع زیادی به ویژه کودکان شد، اقدامی دردناک بود که توسط دست‌نشاندگان آمریکا و تروریست‌های پرورش‌یافته توسط آمریکا رخ داد.

فرمانده ناجا به عملیات موشکی سپاه علیه مواضع تروریست‌ها اشاره و تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز همه مسئولان و مدافعان سرزمین است و عملیات اخیر توسط فرزندان ملت در خاک سوریه، پاسخی کوبنده به آن‌ها و اربابانشان است.

سردار اشتری با بیان اینکه هفته ناجا فرصت مناسبی برای گسترش مفاهیمی همچون انضباط، اقتدار، آموزش، خدمتگزاری، امانت‌داری، روزآمدی، ولایت‌مداری و ایثارگری در مرز شهادت است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار توانمندسازی‌ها و در کنار مسئولین، مردم و مهمانان عرصه بین‌المللی، چهارچوبی برای هماهنگی در زمینه انتقال تجربیات و مناسبات چندجانبه به وجود می‌آورد و با همکاری هم می‌توانیم آینده‌ای روشن داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها