مسوول طرح «نائب الشهید» مطرح کرد؛

آماده‌سازی تصاویر شهدای زینبیون، فاطمیون و حزب‌الله برای طرح «نائب الشهید»

مهدی شیردل از آماده‌سازی تصاویر شهدای مدافع حرم زینبیون، فاطمیون و حزب‌الله لبنان در تیراژ 500 هزار عددی برای طرح «نائب الشهید» خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ - 10October 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «مهدی شیردل» مسوول طرح «نائب الشهید» درباره این طرح فرهنگی اظهار داشت: فرصت اربعین اتفاقی است که باید همه ما از آن بهره ببریم. در خیل عظیم زائرین اربعین عراقی‌هایی از نقاط دور دست میزبان این خیل عظیم زائرین می‌شوند.

وی افزود: فرصت اربعین برای ما ایرانیان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک اتفاق ویژه است. امسال برای سال سوم طرح نیابت از شهدا را انجام خواهیم داد. ما در این طرح به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو کارت نیابت شهدا را صادر کرده‌ایم چراکه در این طرح بنا گذاشته‌ایم همه حاضرین در پیاده روی اربعین به نیابت از شهدا حرکت کنند.

مسوول طرح «نائب الشهید» از آماده سازی تصاویر شهدا برای ارائه در این طرح خبر داد و افزود: تصاویری از شهدا را در تیتراژ ۵۰۰ هزار قطعه چاپ و آماده سازی کرده‌ایم. سال گذشته این تصاویر در ۷ موکب ارائه می‌شد که امسال در ۵ موکب حضور خواهیم داشت. این طرح برای شهدای زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حزب‌الله لبنان و مدافعان حرم ایرانی خواهد بود.

شیردل هدف از انجام طرح «نائب الشهید» را رفاقت با شهدا عنوان کرد وگفت: مادر این طرح خواستیم شهدا را از غیر دسترس بودن خارج کنیم تا جوانان خودشان را همراه و همفکر با شهدا در حوزه‌های اجتماعی بدانند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار