حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی‌فر:

با تاسی از فرهنگ عاشورایی اجازه نمی‌دهیم احدی به کشور و ارزش‌هایمان دست درازی کند

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: امروز با تاسی به فرهنگ حسینی و عاشورایی و باور آرمان‌هایمان اجازه دست‌درازی احدی را به کشور و ارزش‌هایمان نمی‌دهیم.
کد خبر: ۳۱۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ - 11October 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمدباقر روحانی‌فر» رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا در آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ناجا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز همه ما برای تجدید میثاق و پیمان با بزرگمردی در اینجا گرد آمده‌ایم که در تراز اسلام است.

وی افزود:حضرت امام خمینی (ره)، مصداق بارز انسانی در تراز اسلام است و ما بر عهد و پیمان خود با امام پایبندیم.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا بیان کرد: تجدید میثاق با حضرت امام به معنای باور آموزه‌های دینی، قرآنی و نهضت عاشوراست.

این مقام مسئول اضافه کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی، متحد و منسجم، حکومت طاغوت را سرنگون کرد و برای این سرنگونی «سرها» دادیم تا به «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» رسیدیم.

وی تاکید کرد:با تاسی به فرهنگ حسینی و عاشورایی و باور آرمان هایمان اجازه دست درازی احدی را به کشور و ارزش هایمان نمی‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی فر در بخش دیگری از سخنان عنوان کرد: امروز پلیس تربیت شده مکتب امام راحل، پلیس مکتبی، ولایت و معنویت مدار و عاشق خدمت است.

وی اضافه کرد: ما راه پر شعور و شور و معنویت امام خمینی (ره) را با درک و باور عمیق و بر اساس بصیرت و بینش انتخاب کرده‌ایم و ادامه خواهیم داد.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: ما فرزندان رمضانیم؛ و اگر بر ما بتازند، ما فرزاندان عاشوراییم و خواب دشمن را آشفته خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: راه امام و شهدا، راه و مسیر ما برای حرکت است و امروز با امام خمینی (ره) و ولی امر زمان، فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز نیز تجدید میثاق و پیمان می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اطاعت از امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، اطاعت از امام راحل است، هر کس در خط رهبری حرکت کند در خط امام خمینی ادامه مسیر داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان با تشریح تفاوت اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی یاد آور شد: امام راحل به زیبایی بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایب خط فاصله کشیدند.

این مقام مسئول ادامه داد: عده‌ای در اسلام امریکایی نماز می‌خوانند و روزه می‌گیرند و...، اما در کنار ابر قدرت‌ها هستند و با آنها، همراهند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی فر تاکید کرد: این گروه برخی از دستورات قران را بر می‌گزینند و در عین حال که مفهوم استکبارستیزی را نمی‌دانند با ابر قدرت‌ها هم پیاله و همنشین هستند.

وی در ادامه بر لزوم توجه به مردم و جایگاه و شان ملت اسلامی تاکید و بیان کرد: مفتخریم که نیروی انتظامی به عنوان امین و مورد احترام، خدمتگزار است و مردم از این خدمتگزاری اظهار رضایتمندی می‌کنند و این مهم، بواسطه فرماندهی معظم کل قوا بر نیروهاس مسلح است.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا تاکید کرد: مردم همواره باید مورد تکریم و احترام مسئولان باشند و دراین شرایط رسیدگی به مطالبات و انتظارات مردمی یک الزام است.

وی ادامه داد: مردم 40 سال بار انقلاب را بر دوش کشیدند و شهید‌ها دادند و انقلاب کردند و بر اصول انقلاب و اسلام پایبندند و شلیسته دریافت بهترین خدمات هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه خط و راه امام راحل جهانی است، عنوان کرد:ما در یمن، سوریه و ... هر کجا که مظلومی باشد به یاری خواهیم شتافت بر حمایت‌های معنوی و الهی ایمان داریم.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنان خود گفت: بر آرمان‌های امام و شهدا پایبندیم و هر آنچه که هزینه باشد برای حفظ و صیانت از آرمان‌ها و اصول و ارزش‌های انقلاب خواهیم داد.

وی در پایان خطاب به کارکنان ناجا گفت: دستان خدمتگزار و تلاشگر شما را می‌بوسم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار